DOS-emulator

T

techie

Guest
Het spijt me als dit een verkeerde plaats deze vraag te plaatsen.

Is er een manier waarop ik kan lopen een DOS-programma in PalmOS of PocketPC.De toepassing is een klein boekhoudkundige database programma ontwikkeld onder Foxpro for DOS terug in 1995.

bedankt voor eventuele opmerkingen

Ja ik heb een Cassiopea E500 PDA.En ik heb een DOS-emulator ..het werkt goed in CGA-modus.en in de tekst ..dus als je app niet vereist VGA.it's ok ..Nu zou ik willen geven tou de link ..maar mijn batterij gestorven ..Ik denk dat het niet moeilijk te vinden op het net ..Laat mij sommige zoeken ..

Bedankt.Ik heb een oude Palm en wilde upgraden naar iets dat ook zou kunnen draaien sommige DOS-toepassingen.Hoe doyou bevelen de E500.

Is het draaien Pocket PC besturingssysteem of Windows CE.Door de ay, is thare een verschil tussen de twee.

i still like it, maar de cpu is slechts 150 MHz en een aantal van de nieuwe draaien op 300 en dat blijkt ..i like beter de ce systemen te winnen als het mijne.meer dan palmen en andere .. i aankoop van MICROSOFT de Visual Studio CE is alleen als $ 20 of 30 dollar dollar, zodat ik mijn eigen programma's kunnen maken. Maar als een "HARDWARE GUY" je uiteindelijk echt snel proberen te hook-up spullen aan. .Er is toen het probleem begint ..microsoft verkopen de PLATAFORM BUILDER voor win CE voor $ 3000.En dat is de enige manier om drivers voor nieuwe apparaten te schrijven ...Dus een groot probleem hier ..Het andere ding ontbreekt ik mijn PDA is een CF (compact flash-interface). Het is echt maakt het diference in de wereld .. U kunt honderden dingen toe te voegen ..
Dus ..ik thinl dat ik nog zal gebruiken zal het meer als een organisator voor een beetje tijd /
In mijn achterhoofd heb ik een project om een ruimte te maken voor een PDA ..maar ik zal hebben om een nieuwe machine met een CF-poort!

sante

Is er een verschil tussen WinCE en PocketPC OS.Ik vraag dit omdat sommige PDA leveranciers hun producten te zeggen dat het draait WinCE en sommigen zeggen dat het draait PocketPC OS verkopen.Ook wil ik weten of WinCE is vergelijkbaar met de gebruiker aan Win98 IF (etc).Ik wil een PDA met 802.11 Wi-Fi en ik wil weten of ik mijn kantoor LAN kunt bladeren mee.

Ik zie veel van PDA's met hogere snelheden en geheugen dan de E500, maar bijna dezelfde prijs.Waarom is de E500 duurder dan de HP of andere PocketPC modellen.

bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back