Doe de differentiële signalen die nodig 120R?

T

tony_lth

Guest
Het volgende is het ontwerp voor faseverschuiver stuursignaal. DS26LS33MJ/883 is om converter diff signalen naar een einde. Pin8 en Pin12 verbinden met GND. Nu heb ik problemen: 1. Is de 120R tussen de diff-ingang nodig? 2. Nu meet ik de "phasebit7" alleen 2,2 V hebt, moet het meer dan 4.3V. Wat misschien wel de redenen? Bedankt voor het commentaar.

Ik had de 120R verwijderd, hebben de resultaten niet veranderen. En ik had vervangen DS26LS33MJ/883 chip, en de resultaten veranderen niet. Is het omdat ik measued met 'phasebit7 "open, dat wil zeggen geen verbinding?

afsluitweerstand is altijd verplicht en goede praktijken te gebruiken .... Meestal is het 60 ohm of 120 ohm gebruikt aan beide kanten .... Verwijder de weerstand en controleer de spanning een keer .. als je 4V krijgen of nog steeds minder spanning ?????????

Hi, ckshivaram, bedankt voor uw antwoord. Ik verwijderde de weerstanden en nog steeds kreeg de 2,2 V spanning op de single eind. Kunt u pls geven een aantal opmerkingen?

Hoi tony, bent u het meten van de spanning door het aansluiten van het apparaat op het andere uiteinde van dit IC in beeld of de andere kant is het open?? Als u een IC-verbinding naar de andere kant van deze lijnen hebben .. kunt u verwijderen en te meten ....

Hoi tony, bent u het meten van de spanning door het aansluiten van het apparaat op het andere uiteinde van dit IC in beeld of de andere kant is het open?? Als u een IC-verbinding naar de andere kant van deze lijnen hebben .. kunt u verwijderen en te meten ....

Ja, ik had verwijderd, de IC van het andere uiteinde, zodat Pin3/Pin13/Pin5 open toen ik gemeten, en de spanningen van hen zijn alle 2,2 V voor het hoge niveau en o.2V voor laag niveau. Dus het hoge niveau lijkt niet normaal.

Verwijder de DS26LS33MJ chipfrom het stopcontact en meet op die pinnen met betrekking tot de grond ... bij het ontbreken van DS26LS33MJ moet geven 4 of 5 V ...

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht Geplaatst op 18:11 -------- - Vorige post was om 18:09 ----------</span></span>
probeert terug te brengen tot 60ohms en ook proberen deze ....

Hi, ckshivaram, Bij het ontbreken van DS26LS33MJ en zonder de weerstanden, Pin1 en PIN2 zijn slechts 2.5V met DVM. Is de spanning gelijk?

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht Geplaatst op 13:46 ---------- Vorige post was om 13:45 ----------</span></span>
Ik kan het niet proberen de 60 ohm, want nu ben ik in huis, kan ik proberen het morgen.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht toegevoegd om 13:48 ---------- Vorige post was op 13:46 ----------</span></span>
Ik kan het niet proberen de 60 ohm, want nu ben ik in huis, ik kan het proberen morgen.

Ik denk niet dat je zowel pin 4 en 12, kiest u voor een en kan de chip. Bent u ervoor te zorgen dat een van de differentiële ingang pinnen is hoger dan de andere pin? Als ze open circuit, zijn alle weddenschappen zijn uitgeschakeld. Uw uitgangsstroom is minder dan 50 ma?

geef de vrijgavesignaal en als de spanning verandert of blijft permanent op 2.5V te zien .........

De uitgangsspanning kan een beltoon vanwege imternal condensatoren en dat is waarom een ​​demping weerstand gebruikt kan worden .. heb je gecontroleerd met bereik?

Dank jullie allemaal.
Ik denk niet dat u zowel pin 4 en 12, kiest u voor een en kan de chip.
ik verbinding pin4 tot +5, en Pin12 naar GND. Moet ik alleen verbinding pin4 tot +5 V, en maak Pin12 openen? Dan is de chip misschien wel uit te schakelen.
Weet je maakt zeker een van de differentiële ingang pinnen is hoger dan de andere pin? Als ze open circuit, zijn alle weddenschappen zijn uit.
Ja, ze open zijn kortgesloten toen ik gemeten.
Uw uitgangsstroom is minder dan 50 ma?
Ja, de uitvoer zijn slechts controle bit voor faseverschuiver, en voor elke bit, de faseverschuiver consumps over 30mA van de voeding van de fase shifter, niet van de DS26LS33. En het stroomverbruik van elke DS26LS33 chip is ongeveer 50mA @ +5 V.
geef de vrijgave-signaal en kijk of de spanning verandert of blijft permanent op 2.5V .........
OK, ik zal later proberen.
.. heb je gecontroleerd met bereik?
Ik zal later proberen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back