doctoraat in IMEC vs

E

elbadry

Guest
Als het gaat om Analog / RF.die is beter IMEC of een
Amerikaanse universiteit?

Hoe IMEC vergelijken Top
Amerikaanse universiteiten in EE (zeg Stanford, MIT, UCLA, Berkley)?

Enig idee?

IMEC is zeer goede plek om onderzoek te doen.de rang van IMEC neemt deze dagen.ze hebben een sterk team,
maar zeker topuniversiteiten in de
VS zijn nog steeds in de top speciaal die u vermeld.

voor mij Ik geef de voorkeur aan IMEC.of de Europese onderzoekscentra zoals IHP in Duitsland en Holst Center in Nederland

Khouly

Waarom is deze voorkeur?

Is het een technisch oogpunt, of is het over de levensstijl in de EU en de VS?

het werk in deze stijl onderzoekscentra is zeer dicht bij de echte industrie.en dit is een zeer goed voor iemand zoals ik hebben geen academische carrière.

Europa is erg dicht bij Egypte niet zoals de VS.Ook de meeste Europese landen in dezelfde tijdzone van Egypte.

khouly

Hoe kan men krijgt een kans om te werken ..enkele instantie met ongeveer vijf jaar ervaring.

ga naar de website, en zoek voor een loopbaan

www.imec.be

khouly

khouly schreef:

het werk in deze stijl onderzoekscentra is zeer dicht bij de echte industrie.
en dit is een zeer goed voor iemand zoals ik hebben geen academische carrière.Europa is erg dicht bij Egypte niet zoals de VS.
Ook de meeste Europese landen in dezelfde tijdzone van Egypte.khouly

very nice Salma.Ik hou van dit soort omgevingen is het echt inspirerend

de Europese onderzoeks-model is zeer goed.coz verdeelt hij het project tussen onderzoeksinstellingen zoals IMEC, IHP en universiteiten zoals KUL, TUD, Tum en tenslotte de sector bedrijven als NXP, Infenion, AMD Atmel

khouly

Hoe goed gaat voor een MS in VLSI aan de Universiteit van Zuid-Californië.

Wat zijn de kansen op het krijgen van een zomer stage / coop of een baan daarna.

Ik vraag me af hoeveel Ph. D. zal IMEC werven dit jaar op circuit design.

Lijkt dat ze onderwerpen twee onderwerpen in verband met de IC-ontwerp: gemengd signaal en mm-golf meter ic op 45nm CMOS technologie

Er zijn doorlopende posten voor PhD posities in IMEC ....
Controleer altijd de site voor updates ...

http://www2.imec.be/imec_com/jobs.php

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back