Doctor in de Digitale VLSI-Help Reg

A

ammankumar

Guest
Hallo allemaal, Welke IIT is best doet doctoraat in VLSI Design. Mijn aandachtsgebied is laag vermogen digitaal ontwerp. Ik heb gekozen IISc, Bangalore en IIT-Madras. Gelieve te geven uw waardevolle suggesties. Thanks in Advance groet, Ammankumar.S

Dude proberen ofr iit Kharagpur zijn goed voor VLSI-ontwerp ....

Welke universiteit is goed voor Phd in VLSI Design, geeft volledige beurs

hi, ik heb informatie die IIT in Chicago is er online graden in het aanbieden van VLSI. Kunt u mij laten weten hoe goed het is ..?

Ik denk dat zowel IISc of IIT Madras fijn is .. Zowel de instellingen hebben goede faciliteiten ..

[Quote = ammankumar] Hallo allemaal, Welke IIT is het best PhD doet in VLSI Design. Mijn aandachtsgebied is laag vermogen digitaal ontwerp. Ik heb gekozen IISc, Bangalore en IIT-Madras. Gelieve te geven uw waardevolle suggesties. Thanks in Advance groet, Ammankumar.S [/quote] Praat met Prof Kamakoti in IIT Madras. Ajeetha, CVC www.cvcblr.com

in feite, elke universiteit heeft zijn voor-en nadelen! Het hangt van u te kiezen voor de juiste!

anna Ik dacht dat u echt geïnteresseerd waren in het spelen op analoge rechter .. wat is er gebeurd? of tenminste proberen te doen in het buitenland Phd ... hier alles hetzelfde is onzin

Universiteiten hier alleen bieden ua cursus VLSI Beter voor buitenlandse univ te gaan voor het doen van de meesters als u zich kan veroorloven voor het

hi, Dude ik had gedaan te weinig onderzoek op het doen van promotieonderzoek. Volgens mijn kennis als je wilt PhD voor naam omwille doe het in een B-grade universiteit in India. Hoe ooit als u een ambitie of passie te komen met uw eigen product of technologie die de toekomst zal rijden in de elektronische industrie vervolgens optie is doe het in de VS. Wat betreft mijn kennis het doen full-time doctor in de IISc is goed. U krijgt meer exposure dan een IIT's. In ieder geval gaan de beste van mijn kant. Rgds honnaraj

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back