Distance van Accelerometer?

F

Faizan Jawaid

Guest
Ik wil weten via welke uitdrukking die ik in staat zal zijn om de afstand D. Het lichaam beweegt zich van rust namelijk beginsnelheid = 0, berekenen en beweegt met een constante versnelling van tijd t0 tot t1.Dan van T1 tot T2 lichaam beweegt met een constante snelheid.

Groeten.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Faizan Jawaid,
De uitdrukking gegeven door Aviano juist is, natuurlijk.
.
Echter, ik ben het interpreteren van uw vraag die moet worden hoe de afstand te berekenen van uitgangssignaal van een versnellingsmeter.De uitdrukking voor de afstand als functie van acceeration is d = ∫ ∫ een dt.Met andere woorden, moet je de uitgang versnellingsmeter tweemaal te integreren.Deze uitdrukking werken, ongeacht of de snelheid constant is (nul versnelling) voor een periode van tijd.
.
Er zijn praktische problemen bij het gebruik van deze aanpak.De op amps gebruikt als integrators zullen drift als gevolg van spanning te compenseren, compenseren de huidige en de bias stroom.De versnellingsmeter zal een output vooroordeel dat moet worden gecompenseerd.
Groeten,
Kral

Dank jullie beiden.Eigenlijk wil ik het gebruik van 'versnellingsmeter ADXL' om de afstand te berekenen.Do u denken dat het kan worden gedaan?Ik hoef niet een zeer nauwkeurige systeem.

Ja, kunt u deze versnellingsmeter, maar je moet het hoofd van de waarschuwingen met betrekking tot compensaties.Ook moet u bepalingen voor het resetten van de integratoren maken befor het begin van de afstand berekenen.Dit wordt meestal gedaan door kortsluiting de integrator condensator.U kunt het ijken van de versnellingsmeter van het verticaal monteren, en het vergelijken van de output met de lokale zwaartekracht.
Groeten,
Kral

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back