Directional Antenna op 2.4GHz

T

techneut

Guest
Hoe kan ik een directionele antenne voor 2.4GHz.De applicatie is uit te breiden het bereik van een 802.11 ehternet brug.De brug heeft Monopole antenne en heeft een bereik van 300m.Ik wens tot verhoging van dit aanbod in een richting op ongeveer 1km.

Is het überhaupt mogelijk

U moet ongeveer 20 dB van de antenne winst aan elk uiteinde.De D-Link onderneming en anderen verkopen high gain antennes van deze waarde.Zij moeten geen obstakels tussen hen, zoals muren of gebouwen.

Hi techneut,

U kunt uzelf de antennes, is het niet moeilijk.Een 60 cm schotel, zoals
die gebruikt worden voor TV-SAT geeft je het recht krijgen op de 2.4 GHz
frequentie.Natuurlijk zijn er andere antennes die gebruikt kunnen worden als goed.

Groeten

pingy

Ik heb een schotel antenne met een VSAT schotel en een Pringles als diervoeder.Ik koop een schotel gregoriaans (24dB).
Met deze twee antenne heb ik doen 9km met-62dB signaal ...Met twee schotel antenne
is het mogelijk een 35km-verbinding ...

Bekijk deze pagina:

http://www.pulsar.ch/pulsar/tonna-f9ft-antennen.htm

http://www.f9ft.com/20745d.html

http://www.f9ft.com/20725d.html

antennes door F9FT

6 * F

De algemene regel voor gedurende de projectieperiode goede aarde grond golf pad is 20 dB meer totale systeem krijgen voor een verdubbeling van het bereik.Voor de lijn van het zicht is 6 dB.

Lijn van het zicht bevat reflecties van grote objecten zoals muren en bergen hoewel deze een weerspiegeling verlies dat is vastgesteld in waarde voor een ander pad.

802,11 uints hebben een grote variatie van de output power.Plug-in kaarten voor computers zijn 10 mW en een aantal vak-eenheden zijn 100 mW, terwijl de wettelijke limiet in sommige delen van de wereld is 1 W.Kunt u nog eens 10 dB verbetering door een vermindering van de bitsnelheid terug naar het laagste tarief.

Wat dacht u van een vlakke array van patch antennes?U kunt een winst van 25-30 dBi ..Wat denk je?Is uw antenne voor een WLAN-applicatie is het niet?

Groeten
Lupine

Bedankt jongens.Zoals ik al zei, mijn verzoek is puur hobby.Zoals mijn kantoor ligt in de lijn van het zicht 1km van mijn huis, ik wil een brug te slaan tussen de LAN er met mijn pc thuis, zonder de uitgaven te veel geld.Gegevens is geen probleem.

Pingy & overflow, kunt u wat nader toelichten hoe de 60cm schotel, wat voor soort kabel gebruik te maken van de 802,11 transciever en hoe deze op de schotel.Hoewel ik heb studie elektromagnetische in EE, dit is niet mijn terrein.Elke beginnende ontwerp voorbeelden avaialable op het internet of als mogelijk is, kunt u enig houvast,

bedankt

Hi techneut,

Een link op een 1km afstand moet fluitje van een cent.U vindt
informatie op het web van mensen die de antennes voor het
2,4 GHz-band.Hier zijn enkele voorbeelden:

h ** p: / / www.qsl.net/ki7cx/wgfeed.htm
h ** p: / / www.qsl.net/kc2hax/ant/feedhorn.htm
h ** p: / / www.xyz.net/ ~ joe/OSCAR3.html
h ** p: / / lea.hamradio.si / ~ s51kq/ANTENNA.HTM
h ** p: / / www.ultimatecharger.com / Dish_Feed.html
h ** p: / / www.qsl.net/wk8l/

Voor de kabel ik adviseren het gebruik van een goede coax.De kabel wordt gebruikt voor de
SAT-TV gerechten (75 ohm) is goedkoop en goed genoeg voor deze toepassing.

Succes

pingy

Dankzij een miljoen Pingy.Deze gemakkelijk te maken antennes.U zei dat het bereiken van een 1km bereik moet een prijs van de taart.Denkt u dat het aansluiten van deze parabolische antenne naar het volgende apparaat

h ** p: / / w * w.linksys.com /
products / product.asp? grid = 33 & scid = 36 & prid = 432
Linksys draadloze Ethernet-bridge WET11.
zal haar assortiment uit de genoemde 300m hierboven 1km.

Uiteraard ben ik van plan om met twee van deze apparaten met twee parabolische schotels. [/ Url]

Hi techneut,

Ik had een blik op de apparaten die u mij vertellen en ze lijken op de Avaya
systemen zijn wij momenteel met behulp van meer dan 800 m afstand.Ik ben ervan overtuigd
kunt u gemakkelijk bereiken en over de km-assortiment met twee van dergelijke apparaten
aangesloten op de 60 cm schotelantennes.

Groeten

pingy

Pingy, u had het Avaya systemen.Is dat ook voor draadloze netwerken.Want als je dat al gedaan gebouw LAN brug, waarschijnlijk kun je ook een betere gids 802,11 brdge.Neem een kijkje op de

h ** p: / / w * w.dlink.com/products/wireless/dwl810 /

Is dit een beter apparaat dan de WET11 ik eerder al noemde

bedankt,
techneut

Hi techneut,

Ja je hebt gelijk, dit soort apparaat is twee keer zo snel als de Avaya link
we zijn momenteel gebruikt.Ik wist niet dat over deze 22 Mbits / s assortiment
producten.Dank u voor de informatie.

Groeten

pingy

Ja Pingy, dit apparaat is 22Mbps.Maar denk je dat dit is beter dan de Linksys wet11 zoveel bereik is betrokken.Het zegt 400m tegen 300m van Linksys.Eerlijk snelheid is niet belangrijk.Ik kan zelfs 5MBps als bereik is OK.

Hoe zit het met de Avaya-oplossing die u gebruikt.Kunt u wat nader toelichten dat.Welk model heeft u gebruikt en hoeveel bereik heb je de verbetering bereiken.De antenne type, enz. Elke andere praktische problemen hier.

bedankt

techneut

Een ander product van D-Link is DWL-900AP .Dit is een ander 22Mbps product ziet er veel beter dan de DWL-810 .Wat vind je van het.

als ik gebruik Dish antenne van digitale ontvangers ..te zenden signaal ..welke module zal ik gebruiken voor het verzenden signaal ..LNB zal verenigbaar voor 802.11g
bedankt

techneut schreef:

Hoe kan ik een directionele antenne voor 2.4GHz.
De applicatie is uit te breiden het bereik van een 802.11 ehternet brug.
De brug heeft Monopole antenne en heeft een bereik van 300m.
Ik wens tot verhoging van dit aanbod in een richting op ongeveer 1km.Is het überhaupt mogelijk

probeer canantenna:

http://www.turnpoint.net/wireless/cantennahowto.html

Hoi vrienden,
Hoe controleer ik de winst van een antenne?Ik heb geen laptop.kan ik gebruik maken van wireless LAN-kaart draadloze toegangspunt in dezelfde pc en maatregel (Vergelijk) de winst van mijn zelfgemaakte antenne met netstumbler?(Heb ik nooit gebruikt netstumbler vóór).Is er een andere manier om de winst en VSWR?(Ik heb geen apparatuur met uitzondering van een digitale multi-tester)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back