Diode probleem

D

david90

Guest
ga naar http://www.csupomona.edu/ ~ bolson/courses/ECE220/Homework/HW1_ece220.doc

en lees # 1.ai

Is het niet de spanning over de diode, VD, net ,7 v voor alle foward bevooroordeeld gevallen?Het lijkt te makkelijk en duidelijk.

Ik denk dat de vragen die zijn ontworpen voor het testen van uw vermogen om simplecalculations rond diode en weerstand circuits.Dioden vooruit bevooroordeeld zijn genraly exceped om een spanningsdaling van ,7 volt is dit niet altijd het geval als de spanning over een diodewill afhangen van de huidige en diode type.

Barrybear

Nee is het wellicht niet 0.7V.In sommige gevallen kan het 0V of
aantal negatieve waarde."Als" de diode is op!zij moeten 0.7V.

Hope this helps

V forward bias voor siligon diode = 0,7 V.
V forward bias voor germanium diode = 0,3 V.

Het lijkt erop dat ze alleen loopt door middel van de verschillende scenario's voor een beginner kan hebben problemen met: Negatieve leveringen, dioden zonder een terminal aan de grond, spanningen in een omgekeerde bias diode.Deze dingen zijn niet voor de hand liggend als het de eerste keer dat je
hebt ondervonden ze.

Is het niet de spanning over de diode, VD, net ,7 v voor alle foward bevooroordeeld gevallen?Het lijkt te makkelijk en duidelijk.De spanning over diode Doorsturen Bias is 0.7v wanneer is "ON", anders is het in strijd zijn met de wetten of heeft 0.7v in de "OFF" staat.

De weerstand van een diode kan redelijk constant.Dit is wat maakt het goed voor signalen.U kunt rekenen op de weerstand van de diode te blijven constant gedurende een kleine reeks van stromingen.Sommige goed advies.Gebruik altijd de piek tot piek wanneer scheidslijn signalen.Probeer niet en verdeel de DC.U dit alleen kunt doen weerstanden.Als u probeert het met diodes het zal niet werken omdat de spanning is niet afhankelijk van de weerstand.De spanning voor het eerst een verschil van ,7 en dat leidt niet tot een spanning divider.

Nee, de spanning over een diode voorwaarts bevooroordeeld is niet noodzakelijkerwijs 0,7 volt.Het is slechts ongeveer 0,7 volt als de diode is bijna volledig vooruit vooringenomen met voldoende huidige te doen.

Zoals een eenvoudige demonstratie,
op slechts een 100 kilohm weerstand in plaats van de R1 in figuur 1a van je huiswerk.De ongeveer 100 microamp huidige zal nauwelijks nog beginnen te draaien op de meest gevoelige van dioden.In dat geval Vd zou zijn iets hoger dan 0 VDC (de diode is technisch vooruit bevooroordeeld, maar amper.)

Uw huiswerk papier zegt gebruik te maken van de "compensatie"-methode en ONDERSTREEPT het.Ik kan me niet herinneren een diode gecompenseerd methode en gebruik zouden maken van een iteratieve methode voor het oplossen daarvan.Ga terug en de offset-methode.Als Cal Poly gebruikt natuurlijk getallen zoals San Jose State deed toen ik daar was (ze zijn beide CSU scholen) een 200-serie cursus is een master-opleiding.Als dat zo is en het lijkt gemakkelijk, bent u waarschijnlijk de veronderstelling onjuist.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back