Digitale Communicatie Project

Z

Zaib

Guest
We bestuderen de loop van de Digital Communication System (3 +1) Course. Nu moeten we het project van lab van deze cursus in te dienen. Als iemand van jullie kan mij het idee van het project of een helpende materiaal de rest te delen dat hier of gewoon mailen naar me: zaib29@gmail.com Thanx

Yopu kan doen CDMA of IDMA simulatie met een aantal specifieke kanaal in MATLAB.

een goed idee: Effect van het gebruik van meerdere antennes in capaciteit en diversiteit in draadloze netwerken. bedankt. (Als dit idee je geholpen plz druk op "geholpen buttom").

Hallo Ik denk dat ur in BS rang, zodat simuleren gemeenschappelijke digitale modulatoren en demodulatoren als ASK, M-PSK, M-QAM, M-FSK in AWGN en fading kanaal met MATLAB of een andere software is goed en nuttig voor u en uw vrienden in futur .

Hi Hi Ik denk dat ur in BS rang, zodat simuleren gemeenschappelijke digitale modulatoren en demodulatoren als ASK, M-PSK, M-QAM, M-FSK in AWGN en fading kanaal met MATLAB of een andere software is goed en nuttig voor u en

We hebben behoefte aan een specifiek project, die we ook implementeren in hardware. Dus, Wij zijn na te denken. U moet een idee over.

u kunt "OFDM in matlab" "implementatie van digitale phase lock loop ffor carrier herstel" "uitvoering van de QPSKtransmitter en ontvanger met LMS gebaseerde kanaal equilization in matlab" "transmissie van gegevens b / w twee pc's met behulp van draadloze telefoon te implementeren" Ihave genoemde aantal projecten en hulp kan worden te breiden met betrekking tot deze projecten indien nodig dankzij Zamir

hi heer Zamir bedankt voor het geven van informatie, i mintrested Ook daarin projecten, indien u nog materiaal over deze projecten kunt u sturen naar me op djfaisal@gmail.com zijn een dringende dus stuur mij de info! ! wachtende ur antwoord vriendelijke groeten

lieve khizar wat u wil exact weten vermelden dat. aanzien van Zamir

We bestuderen de loop van de Digital Communication System (3 +1) Course. Nu moeten we het project van lab van deze cursus in te dienen. Als iemand van jullie kan mij het idee van het project of een helpende materiaal de rest te delen dat hier of gewoon mailen naar me: zaib29@gmail.com Thanx
Geachte meneer, ik u voorstellen bestuderen een aantal IEEE communicatie protocol zoals I2C en implementeer het met Verilog of VHDL. Dan probeer je FPGA te branden om het te testen in de echte wereld. Praktische dingen zijn meer meer meer dan alleen simulatie voor een LAB. Met vriendelijke groet, KHALEDRAHNAMA

Je kunt implementeren van een 2 - weg communicatie systeem over een power-line netwerk (PLC) met behulp van een MCU voor broncodering en eenvoudige modulatie en een analoog front-end naar een geschikte spanning en het huidige niveau te genereren. U kunt ook de MCU door een PC voor eenvoud. Het is een zeer actueel onderwerp en je kunt nog veel meer application notes over het te vinden in het web. [Color = "# FF0000"] Niet-bestanden die reeds beschikbaar zijn op het net te uploaden, in plaats zet op deze link. [/Color] Check: [url = http://en.wikipedia.org/wiki/Power_line_communication] Power line communicatie - Wikipedia, de vrije encyclopedie [/url] Met vriendelijke groet.

hoe zit het met beveiligde data-overdracht met behulp van frequency hopping? ... met behulp van VHDL aanpak?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back