Digitale buffer

R

redapplepie

Guest
Hello all:
Een digitale buffer wordt altijd gemaakt door twee cascaded CMOS inverters.
Ik kan altijd zien dat een shunt feedback weerstand meestal aansluiten van de output van de eerste omvormer te zijn inbreng.
Ik wil weten waarom de shunt weerstand wordt gebruikt?Wat is het doel?

Door de manier, is de digitale buffer alleen gebruikt om de referentie klok van 20MHz buffer in de PFD van een PLL.

redapplepie wrote:

Hello all:

Een digitale buffer wordt altijd gemaakt door twee cascaded CMOS inverters.

Ik kan altijd zien dat een shunt feedback weerstand meestal aansluiten van de output van de eerste omvormer te zijn inbreng.

Ik wil weten waarom de shunt weerstand wordt gebruikt?
Wat is het doel?Door de manier, is de digitale buffer alleen gebruikt om de referentie klok van 20MHz buffer in de PFD van een PLL.

Deze techniek wordt soms aangeduid als Replica vooringenomenheid.De output van het kristal oscillator is een sinus en de digitale buffer wordt verondersteld om het te veranderen in vierkante golf.Toch is de duty cycle van de blokgolf sterk afhankelijk van de sinus van de DC en de omschakeling drempel van de tweede omvormer.De eerste omvormer (die wordt gebruikt voor bias) levert een DC-waarde gelijk aan het schakelgedrag drempel van de omvormer (als dezelfde grootte ratio's worden gebruikt) en de nummers goed in PVT.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back