digitale ASIC Layout View

S

siva_7517

Guest
Hoi,

Zou ik invoegen metaal vullen aan het eind van mijn model?Kan iemand mij een lay-out beeld dat io pad die zullen worden genomen om gds2 omvat.Ik zou dit te vergelijken met mijn ontwerp.

Thanx

Hoi,
Doe je fysieke ontwerp voor de volledige chip / module of voor aangepaste lay-out (als standaard cellen, enz..,).

Als je doet lcustom ontwerp niet behoeft te bekommeren metaal te vullen, als je metaal in te vullen aangepaste lay-out zal uncessarly verbruikt de routing roosters.

Je moet geven metaal vullen in de laatste fase van het fysieke ontwerp stroom op fullchip / module niveau.

Bedankt,

Rajesh Arimilli.

hoi,
metaal vullen is een noodzakelijk onderdeel van het ontwerp gericht is voor de DRC.
en het zou te zweven metaal te vullen die de voorkeur wordt of gebonden metaal te vullen.

Hi linuxluo,
Ja, metaal aanvr vullen, maar wat ik bedoel te zeggen is als je standaard cel / aangepaste cel u niet nodig om dat te doen, want het hoogste niveau vent die gebruik maakt van ur-cellen in zijn volle chip / module niveau zal deze voilations duidelijk in dat stadium .Als u wilt doen metalfill voor standaard cel vervolgens ur routing met behulp van enkele nummers die gebruikt kunnen worden door het hoogste niveau routing.

Bedankt,

Rajesh Arimilli.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back