Digital Image Processing

I

iVenky

Guest
Ik ben in het 3e jaar en ik heb niet gedaan geen projecten, en ik weet niet wat te doen tot voor kort, toen ik tegenkwam "Digital Image Processing". In principe Ik hou van codering. Dus is het voor mij mogelijk om projecten te doen in Digital Image verwerken met behulp van MATLAB, zonder zelfs het aanraken van de elektronische circuits?

Tuurlijk, met behulp van een webcam kun je veel creatieve en interessante projecten met behulp van MATLAB Beeldverwerking toolbox. OpenCV is een andere tool (C + + bibliotheek) van Intel, en omvat meer programmering; zijn ook erg veel snel en beter dan MATLAB Beeldverwerking toolbox.

ja je kunt doen. zoals gezegd, een optie is om de webcam van je computer te gebruiken waar u kunt beelden vastleggen direct in de MATLAB. of op andere wijze een aantal standaard foto's, maak een database en uit te voeren analyse / verwerking op dat.

Je kan natuurlijk, sommige beeldverwerking technieken die worden toegepast op specifieke standaard afbeeldingen (bijv. Linda's imago, ..) vele projecten in het veld zijn pure software projecten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back