Differentiële RF Input-Cadence

H

hrkhari

Guest
In het proces van voeding input poort naar een volledig evenwichtige Gilbert cel mixer, ik had toegepast een enkele LO-poort op het schakelpunt quad, maakte het verschil door middel van twee parallelle vcvs bron met een winst magnitude van 0,5 en -0,5 respectievelijk.De inbreng in de transconductance fase van toepassing is op dezelfde wijze.Ik kon enkele maatregel van de prestaties parameter zoals IIP3 en THD in Spectre-RF via deze methode.Echter, de meting van S-parameters niet konden worden verkregen.Kan iemand controleren of deze methode van single tot differentiële conversie met behulp van spanning gecontroleerde spanning bron (vcvs) betrouwbaar is in deze situatie?.Please do suggereren andere alternatief?.

Rgds

Waarom u VCVS om enkele eindigde aan een evenwichtige?Cadence in alle havens zijn reeds evenwichtige!Sluit ze is ...

Als u van plan om van 90 graden fase verschil, gewoon die van 90 graden in fase specs.in Port definitie.

Natuurlijk mag u niet verkrijgen van S-parameters, omdat VCVS hebben geen equivalent circuits en dus s-parameter simulatie zal niet work.VCVS 's zijn alleen mathemetical definities in alle simulations.They kan worden geldig in transiënte simulatie, maar voor anderen je' t nodig hebben ...

Ik heb zoals ik zei je in mijn dubbele dubbele IQ Modulator en er was geen probleem.

Hi BigBoss:

Heeft u een enkele poort als input voor de differentiële fase of twee andere poort met een 180 graden faseverschuiving verschil.

Rgds

hrkhari schreef:

Hi BigBoss:Heeft u een enkele poort als input voor de differentiële fase of twee andere poort met een 180 graden faseverschuiving verschil.Rgds

Thx BigBoss:

Hebbes, een andere vraag, het verschil in resultaat van deze mixer wordt beëindigd met 50 Ohm en is het mogelijk gebruik te maken van een port naar beëindigd dit verschil terminal of het moet twee onafhankelijke haven.Als het twee verschillende haven is het voldoende om te probe slechts een van de uitgang voor het verkrijgen van het s-parameter plot.

Rgds

hrkhari schreef:

Thx BigBoss:Hebbes, een andere vraag, het verschil in resultaat van deze mixer wordt beëindigd met 50 Ohm en is het mogelijk gebruik te maken van een port naar beëindigd dit verschil terminal of het moet twee onafhankelijke haven.
Als het twee verschillende haven is het voldoende om te probe slechts een van de uitgang voor het verkrijgen van het s-parameter plot.Rgds

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back