differentiële pair

V

viren_s

Guest
Hallo iedereen,

Kan iemand na de lay-out voor differentiële paar, met gemeenschappelijke centerriod configuratie.Of de complete lay-out met de gedetailleerde uitleg van matching beperkingen en circuit.Ik heb eerlijk idee van matching en differentiële paren.Ik ben geïnteresseerd om een script te maken voor het, voor het automatiseren van de lay-out voor de differentiële paar.Dus ik wil het ten minste een perfect voorbeeld als referentie.Dus als iemand het kan bijdragen voor mij, ik zal dankbaar zijn voor hem.

Groeten,
Viren

Ik ben het aanbrengen van de foto van een paar.Stuur suggesties mij is dit een goed paar gerouteerd voor alle proces van 90nm naar 32 nm.of moeten we ze wijzigen in 45 of 32nm proces.
Ik weet het belang van de toevoeging van dummy poly ..dus wees igonre dummy poly voor.
Is het nodig improvisatie ..Ik zal achteraf nog een pic later vandaag ...[/ img]
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik ben bang dat dit geen goed voorbeeld voor de opmaak van een differentiële paar.Hier zijn enkele van de problemen:
1.Un-matched parasitaire capaciteit op de ingangen,
2.M2 gaan over het hek,
3.poly ongelijke verdeling,
4.te veel M1 lijnen tussen de paren ...hoeft u alleen maar 2 lijnen.

Ik hoop dat dit helpt!

Lieve Paulus,Bedankt voor uw tijd, ben ik tot wijziging van het paar en posting it.Ik hoop dat rest is prima.

Pls vinden de bijgevoegde foto van het paar.groeten,
Viren.

Absoluut een verbetering!Bijgevoegd is een voorbeeld dat kan helpen u inzicht in punt 2 en 3 in mijn vorige post.

Ik hoop dat het helpt.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Je moet ook niet vergeten dat de nabijheid is een belangrijke factor in bijpassende, moet u zich inspannen om de elementen als fysiek dicht bij elkaar krijgen mogelijk.
Cross gekoppeld is niet altijd de beste oplossing voor diff paren, moet u ook interdigitation overwegen voor uw relatief kleine transistoren.Toegevoegd na 3 minuten:En als je ingangen echt gevoelig zijn, dient u overwegen plakken diodes op de inputs naar de "antenne te bestrijden" effect.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back