Diep n goed voor BJT van een BGR?

J

jt_rf

Guest
Hallo, Ik wil BJT zetten in DNW, zoals ik heb gedaan bij andere mos transistors. Het is Vertical PNP type BJT. het moment dat ik de BJT zetten in de DNW, is de transistor niet gedetecteerd in LVS lopen. wat is de oplossing voor dit? Heeft iemand hetzelfde probleem? hoe heb je oplossen? dank bij voorbaat. groeten, JT.

wat technologisch proces ben je mee bezig? Voor zover ik weet of de laterale PNP BJT heeft zijn eigen NWell laag zal het ontroerend om de DNW laag ... wat betekent dat het zal worden kortgesloten. Proost

Buddy ... ik weet het niet we onze BJT's brengen DNW als onze eigen ... Per mijn kennis, zullen we BJT's van gieterij zelf en ... nog een ding waarom uw LVS is niet voorbij is ..... in LVS als we een apparaat dat we zullen die bepalen met behulp van de interactie lagen definiëren van .. . Als we niet volgen de exacte apparaat tafel .... natuurlijk ONZE LVS woldn't voorbij ... Ik bedoel, het zou niet herkennen ...!!!

Je moet veranderen LVS commando bestand zelf. Raadpleeg Calibre Manual.

hi, Het is een laat antwoord, maar ik dacht dat ik zal enig licht werpen op het. kun je ook niet BJT in een diepe nwell.it eigenschappen zou veranderen als zo en dus niet worden gedetecteerd gedaan. Oplossing 1.Indien de isolatie nodig is, is substraat isolatie thenuse een marker laag zachte controleren vermijden. 2.Indien de vereiste isolatie is geluidsisolatie dan een Deep nwell pad lopen langs met nwell pad rond de BJT.

Hi, ik denk, je BJT Nwell en DeepNWELL worden steeds kortgesloten. Dat is waarom het apparaat niet wordt steeds herkend. Kunt u ons vertellen het doel, waarom zijn er onder zetten Deepnwell,? op basis daarvan kunnen we zien hoe om vooruit te gaan ..

Hallo Ik ben het eens dat het beter is om eerst er zeker van of uw BJT kan worden lacated in DNW. In bepaalde technologie, zoals IBM SiGe, het is echt dat BJT is in DNW. Eigenlijk DWN wordt gebruikt om een geïsoleerde p-type substraat te vormen. Als het zeker is dat je de structuur goed is, stel ik voor om de LVS script te controleren. Het kan alleen goed werken wanneer alle nodige gedefinieerde lagen zijn er allemaal in uw lay-out.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back