Die beter is gebruik maken van twee uitgangstrafo of gebruik de regelgeving

S

sherazi

Guest
Ik wil een pcb bsed pwr supply ontwerpen ... wat zou zuinig en goed in het circuit ... a) gebruik maken van een transformator met uitgangen voor 12 en 24 volt? b) het gebruik van een 24 vlt transfrmer en gebruik een 12v regulator tot 12 v frm het te krijgen?

Het hangt ervan af wat je bedoelt met beter? Als u op OK met het verliezen van een partij of macht, maar hebben een goedkopere transformator, ga dan voor een enkele 24V-oplossing, of als het meer belangrijk voor u om energie te besparen, maar een beetje duurder ontwerp, dan koos de tweede optie.

ok die transformator kan ik gebruiken voor 12 +24 vermogen met 230v op de lagere ... kunt u mij onderdeelnummer ook ... i hav om het te monteren op pcb

Zoals Farhada staten, het hangt af van wat je nodig hebt van de voeding te doen. De eenvoudigste methode als enkelzijdige gelijkrichting voldoende is, is het gebruik van een transformator 12-0-12. Een van de 12 "als grond neemt 12V van de middenaftakking ('0 ') en 24V vanaf het andere einde. Probeer Farnell voor transformatoren. www.farnell.com Brian.

ik ben deze posting sch ... dont beschouwen de transformator als ik kon krijgen het centrum opgenomen in de bibliotheek en was in haast ... is deze correcte manier ... met 24v trfmr ... is het ok

www.farnell.com [/url] Brian.
zouden ze goedkoper zijn en van goede kwaliteit ... ik moet richten op zowel ... of kan ik ze uit china

Uw schema is niet correct. Ik zei dat als je gebruik maakt halve golf rectificatie kon je de middenaftakking truc te gebruiken. U lid worden van de twee uitzaaiingen in het midden. Bel ze secundaire 'A' en secundaire 'B'. Ground ene kant van A, wordt dit je negatieve lijn. Doe mee aan de andere kant van A naar de voorkant van B, sluit u de afslag naar een enkele diode om uw 12V lijn te produceren. Neem de bovenkant van B via een andere enkele diode om uw 24V lijn te produceren. Het is niet ideaal, maar het zou moeten werken. Farnell export naar Oman dus je moet in staat zijn om van hen te kopen. Chinese transformatoren kunnen werken, maar ze hebben niet een goede reputatie! Brian.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back