DGS comfortabele simulator vergelijken helpen?

S

sensen9966

Guest
Nu heb ik onderzoek over enkele DSG en de daarmee samenhangende structuur. Trace vliegtuig heeft een aantal vormen ook. ja welke simulator is geschikt voor dit? pl hulp AWR, IE3D, Ansoft Designer, HFSS, ADS, Sonnet rekening houden met de meer krachtige controle, vriendelijke gebruik en nauwkeurig. Ook als het apparaat een aantal via zijn, is er een verandering? Ik heb net een AWR les kreeg, zal ik dit proberen, maar nu ben ik niet bekend mee. Eerst denk ik dat deze vraag is een 2D-vraag, dus ik dacht dat IE3D is het beste. In feite I enige ervaring met IE3D en HFSS de structuur omvattende een paar via, vergeleken met het meetresultaat hebben, de HFSS nauwkeuriger is. maar HFSS ontwerp is meer tijd in beslag. bij het afstemmen van de structuur i het probleem te ontmoeten in het gebruik van de ie3dlibrary, dus ik gebruik maken van de ontwerper aan de tuning te doen, maar moet een aantal commentaar op deze tools. heel erg bedankt op voorhand.
 
Ik werk op dsg met ADS momentum. zijn niet 3D, maar dient het doel, optimalisatie en tuning is ook mogelijk. geen idee over anderen
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top