DFT kettingen interconnectie

L

ldm

Guest
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een methode, die zou kunnen stellen om de verbinding tussen de scan ketens in een chip. De interconnectie moet worden gedaan in een top-hiërarchie. De klokken van de ketens zijn niet in evenwicht gehouden door verkoper. Elke idias / docs? Heel erg bedankt, LDM

Je bedoelt om de scan in-en scan-out-signaal opnieuw te gebruiken?

De verbinding tussen scanketens kan Misson van EDA gereedschappen zijn.

scan keten stiksels zal opnieuw worden gedaan op chip-niveau.

Ja, ik ben over het stiksel ... Welke regels om dat te doen in een chip niveau? Hoe scan kettingen moeten met elkaar worden verbonden? Hoe zit het met een test klok in een chip niveau? Werkwijze berekenen maximum aantal FF is toegestaan ​​worden aangesloten op een scanketen? Ik denk dat als een ketting te lang (te veel FF's), dan te hard om een ​​test klok voor die keten in evenwicht te brengen. Zijn er nog andere technieken voor de lange scan kettingen zonder afweging van een test klok?

misschien heb je te veel te definiëren parameter voor de scan-keten, en sommige van hen zijn exclusief. zoals de scan ketenlengte en scan-keten teller. je alleen kunt definiëren een van hen. als je definieert meer dan een test klok, wanneer de balans, moet je mix klok of niet schelen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back