desining een batterij afstandsbediening

S

Sanna

Guest
Hoi,
Ik ben het ontwerpen van een batterij afstandsbediening en denken aan een AA-batterij gebruiken in plaats van twee.met behulp van een DC-DC converter om het maximaal stimuleren tot 3,3 V. gewoon af wat nadelen kunnen worden met een batterij met uitzondering van de batterij en wat ik heb te overwegen met een batterij.

Bedankt voor alle hulp

Waarom wilt u gebruik van een AA-batterij?
Om impuls van 1.5V tot 3.3V je een switching regulator (plus extra onderdelen voegt aanzienlijke kosten aan uw ontwerp)

De MAX1724 lijkt te zijn de juiste route voor je.Het voordeel krijg je van het is dat u een vaste gereglementeerde spanning zult hebben van een input voltage naar 0.9V.Op deze manier kun je de hele stroom van de batterij.Het nadeel is kosten.
Groeten
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik probeer te zien of ik de kosten kan verlagen, maar het lijkt erop dat de DC-DC is meer pricy tot 1,5 V batterij te stimuleren tot 3,3 V?!
Is iets anders moet ik de aandacht op wanneer ik gebruik 1 batterij betalen?

Bedankt,
Sanna

Net als elke fabrikant: batterij kosten is niet een probleem van jou.Het is een probleem links voor de eigenaar.Niemand vraagt de prijs van de batterijen bij aankoop van een product.Haven je niet gezien hoe slecht zijn de batterijen die komen in producten die in China?Kies: u aannemen dat de kosten of de gebruiker neemt het.De enige relevante punt hier is dat met behulp van een SMPS kunt u alle macht te trekken uit de accu en het soms meer dan een paar zal duren als uw circuit is gevoelig dalen spanning.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back