Design van General doel IO bibliotheek

D

dmitryda

Guest
Hallo,

Ik ben beginnen te ontwerpen General Purpose IO bibliotheek en ik ben nieuw in dit gebied.
Kunt u mij vertellen punten, waar moet ik speciale aandacht schenken?
Mag er zijn boeken met betrekking tot dit onderwerp?
Als u nog enkele tips betreffende het ontwerp-methodologie.

Ik zal blij zijn om je commentaar.

Bedankt,
Dmitry

Hoi,

U kunt het boek.

Basic ESD en I / O-Design
door Sanjay Dabral, Timothy Maloney

h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?t=80413

Hallo lokeyh

Bedankt voor uw inbreng, maar ziet eruit als het onderwerp is verwijderd.

Weet je andere bronnen voor dit boek?

Bedankt,
Dmitry

Voor het ontwerpen van algemene doel IO, moet u verschillende stappen
(1) zijn vertrouwd met de toepassing aangezien de toepassing bepaalt de spec altijd.Als u niet bekend bent met de aanvraag, dan wordt uw IO is goind te nutteloos eindelijk
(2) IO bestaat uit invoerbuffer en output buffer, aparte twee gevallen voor ontwerp
(3) invoerbuffer moet altijd hysteresis niveau controleren hoeveel hysteresis niveau je nodig hebt.Soms moet je bedieningscircuit voor het uitschakelen van de input buffer om lekkage bij de ingang wordt drijvend
(4) Output buffer omvat pre-bestuurder ontwerp,
de buffer ontwerp en ESD ontwerp.Als u te tolereren hoge ingangsspanning, hoge spanning tolerante circuit verplicht is gesteld en
(5) Predriver ontwerp vereist controle logica, zwenking groter percentage gecontroleerde en programmeerbare huidige bron / wastafel controle logica.het merendeel van de tijd, zwenking groter percentage is nog belangrijker.Anderen zijn eenvoudig
(6) Bufferoplossing ontwerp omvat ESD ontwerp,
de huidige besturen van het ontwerp en de grond / VDD boundcing preventie ontwerp
(7) Hoge ingangsspanning tolerante route is lastig, altijd behoefte te zweven NWELL voor PBO's ter voorkoming van lekkage.

Ten slotte controleert de IO octrooien als er veel referentie ontwerpen van andere bedrijven

Hoi,
De bijlage geeft een overzicht van de eenvoudige CMOS buffer.
(1) Kunt u mij vertellen welke parameters moeten worden gesimuleerd?
(2) Is er een specificatie voorbeelden over weten?
(3) Is de uitgang laden wordt meestal 20pF tot 50pF?
(4) Hoe om te bepalen welke zwenking groter percentage van de predriver? Dat is, wat
is het meestal de waarde van de zwenking groter tarief?

Thanks a lot!hung_wai_ming (at) hotmail.com schreef:

Voor het ontwerpen van algemene doel IO, moet u verschillende stappen

(1) zijn vertrouwd met de toepassing aangezien de toepassing bepaalt de spec altijd.
Als u niet bekend bent met de aanvraag, dan wordt uw IO is goind te nutteloos eindelijk

(2) IO bestaat uit invoerbuffer en output buffer, aparte twee gevallen voor ontwerp

(3) invoerbuffer moet altijd hysteresis niveau controleren hoeveel hysteresis niveau je nodig hebt.
Soms moet je bedieningscircuit voor het uitschakelen van de input buffer om lekkage bij de ingang wordt drijvend

(4) Output buffer omvat pre-bestuurder ontwerp, de buffer ontwerp en ESD ontwerp.
Als u te tolereren hoge ingangsspanning, hoge spanning tolerante circuit verplicht is gesteld en

(5) Predriver ontwerp vereist controle logica, zwenking groter percentage gecontroleerde en programmeerbare huidige bron / wastafel controle logica.
het merendeel van de tijd, zwenking groter percentage is nog belangrijker.
Anderen zijn eenvoudig

(6) Bufferoplossing ontwerp omvat ESD ontwerp, de huidige besturen van het ontwerp en de grond / VDD boundcing preventie ontwerp

(7) Hoge ingangsspanning tolerante route is lastig, altijd behoefte te zweven NWELL voor PBO's ter voorkoming van lekkage.Ten slotte controleert de IO octrooien als er veel referentie ontwerpen van andere bedrijven

dmitryda schreef:

Hallo,Ik ben beginnen te ontwerpen General Purpose IO bibliotheek en ik ben nieuw in dit gebied.

Kunt u mij vertellen punten, waar moet ik speciale aandacht schenken?

Mag er zijn boeken met betrekking tot dit onderwerp?

Als u nog enkele tips betreffende het ontwerp-methodologie.Ik zal blij zijn om je commentaar.Bedankt,

Dmitry

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back