Design Parameters voor Square Spiral Antenne?

S

safwatirteza

Guest
hoi
Ik wil knw als iemand mij kan begeleiden het ontwerp parameters voor vierkante spiraal antenne?Ik heb een vierkante spiraal ontwerp microstrip antenne in HFSS.Ik moet weten wht heeft de arm lengte, dikte van de strip, substraat hoogte etc hebben voor de ontwerp parameters van de antenne zoals frequentie krijgen kegelbreedte etc. please help me in dit verband als ik het gevoel vast te zitten in het vinden van de ritus materiaal op het ..
Groeten
Safwat

Spiral antennes zijn een klasse van antenne die rotatie-symmetrisch.Slechts een deel van de antenne straalt bij een bepaalde frequentie.De straling is loodrecht op het vlak van de antenne.

Maken van het plein zal degraderen deze prestatie aangezien er discontinuïteiten in de rotatie symmetrie.Dit komt omdat de hoeken en de parallelle karakter van de bochten.

Ik vermoed dat u een afwisselende set van passbands en stop bands zullen hebben.

Bedankt, winderig.Maar je niet gespecificeerd Hoe de Design parameters kunnen worden gebruikt?

De afstand en sporenelementen breedte moeten toenemen naarmate je verder van de feed punt beneden de sporen aan de vrije uiteinden.Deze stijging op ronde versies is een wiskundige functie van de roterende hoek.

Ik heb nog nooit een vierkante versie ronde versies past in dezelfde ruimte.

kunt u het bestand van deze link:

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=169117&highlight

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back