Q
QTimLi
Guest
Als hardware engineer met 5 jaar, ervoer ik een groot aantal projecten aan boord van design, FPGA regellogica codering, EMC, ESD testen en debuggen. De carrière van professionele hardware engineer ziet er geweldig uit, maar het lijkt niet een goede keuze in de VS, omdat meer en meer ontwerp taak uitbesteed aan China. En nu, de VS is nog steeds een paradijs voor nieuwe technologie ingenieurs, zoals software, IC-ontwerp, analoog, RF. Een aantal klasgenoten van mij veranderen hun belangrijkste een beetje van EMC naar SI, RF design, PDN ontwerp, EMC gereedschap codering of iets dergelijks kan eindelijk een goede R & D-baan in Intel, Cisco, IBM, Cadence, Qualcomm, Google of Microsoft. Terwijl ik kan alleen een baan vinden als een ondersteunende rol, zoals de applicatie engineer in IC design industrie. Voor de raad van bestuur het ontwerp, de belangrijkste fabrikant als Cisco, heeft al verhuisd naar China. Zo kort geleden Ik overweeg om mijn ingrijpend veranderen tijdens het afstuderen studeren. Alle verschillende meningen? Ik wil graag met u discussiëren over dit onderwerp.