Delta Modulation voor audio

K

kkdelabaca

Guest
Hallo,

Ik heb een SERDES dat kan versturen 10 bit op 5MHz.Een van deze 10-bits, zijn bestemd voor het verzenden van een audio-signaal en ik denk dat een van de beste metods gebruik is een Delta Moulator.

De vraag is: ¿Exist een IC dat de uitvoering van de Delta Modulation voor audio-toepassingen?

Bedankt!

Meest recente audio codecs respectievelijk audio DAC's zijn met behulp van SD intern.Een chip met een seriële ingang kan worden aangesloten op uw bitstroomtoegang, als je voor het genereren van een extra frame synchronisatie.Als alternatief kunt u een SD-gemoduleerde bitstroomtoegang en toepassen op een low-pass.

FVM Bedankt voor je hulp.

In www.ti.com Ik zie sommige converters, maar de output zijn altijd een binair getal als de PCM1808: http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/pcm1808.html

Bestaan sommige IC met slechts een beetje aangeeft wanneer het signaal wordt hi of laag dan de previus monster?

Nee, ze bestaan niet.Maar ik kan niet zien een voordeel van het gebruik van dit soort van differentiële codering.Het
is te beperkt in amplitude dynamisch.Vandaag
de sigma-delta techniek is het gebruik van het verschil alleen voor een interne fout signaal, maar kan het genereren van de volledige schaal signaal binnen de output filter bandbreedte.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back