Dell Desktop niet komen, gewoon knipperen

S

samoltech

Guest
pls huis, ik heb hulp nodig .. Ik ben bezig met een Dell OptiPlex desktop, toen ik zet hem op .. alleen knippert en dit lampje blijft knipperen totdat ik haal de stroom ... even wat moet ik doen om dit te corrigeren. haar leiding de macht dat is knipperen en gewoon gaan zelfs uit door op de aan-uitknop totdat ik de stekker uit het systeem te

wat is knippert de power led gloeiende of iets heb je proberen om uw systeem opnieuw op te starten proberen om te zien of de ventilator geluid hoorbaar is voor u of niet

Controleer schorten, stand-by en de slaapstand opties in OS en BIOS. Speciaal in het BIOS de macht optie gedeelte als te hebben. Ook is dit probleem bekend voor "Optiplex 990 en 790". Controleer PSU of probeer andere PSU. : Wink:

Wijzig het netsnoer, als het probleem niet opgelost dan moet je naar service center.

het lijkt alsof het probleem is met uw SMPS. goed ... Open-up van uw SMPS en controleer of puilden uit condensatoren en laat U alle de uitgangsspanningen als +12 V +5 V +3.3

Krijg je de POST pieptoon bij opstarten van de computer? je kunt meten de spanningen +12 V, +5 V, +3.3 V en bij een reserve-connector met een digitale multimeter, als ze buiten het bereik dan beter om de SMPS voeding vervangen

Ik ben benieuwd ... heb je ooit een echte oplossing voor dit? Als dat zo is, laat ons weten wat er gebeurd is.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back