Definieer het woord BUFFER

O

omara007

Guest
Hi guys ..

Ik moet weten van de verschillende definities van de BUFFER ..uit alle belangstellenden ..digitale ..analoge ..telecommunicatie ..het gebruik van de buffer is al deze gebieden ..en de manier waarop het is uitgevoerd in elk ..

In digitale er FIFO en LIFO (stack) die worden gebruikt om de snelheid balancd klok.
woordgrootte wedstrijd.buffer gegevens.enz.
Gelieve uw vraag probleem duidelijker, zodat meer mensen kunnen je helpen.

de vraag is gewoon: Definieer buffer van je toekomstige ..als je al omgaan met de buffers in je werk, dan geldt deze buffer ..Ik moet verzamelen .. alle definitieszelfs als ze te definiëren entiteit meer dan een ..als buffer van front-end ontwerper oogpunt van ..buffer van back-end deigner oogpunt van ..buffer uit het geheugen compiler punt indien bekijken (als er is) ..buffer van telecommunicatie oogpunt van ..
dit is wat ik zoek ..

Buffer versterker: een analoog apparaat dat meestal wordt gebruikt voor het aanpassen van de impedantie en signaal isolatie ..

Buffer: Een gereserveerde segment van het geheugen gebruikt om gegevens vast te houden terwijl ze worden verwerkt ..

Hier vindt u doezens van de definities van "buffer":
http://computing-dictionary.thefreedictionary.com/buffer

Met vriendelijke groet,
IanP

Hoe zit het met de klok buffer?..hoe uit te voeren?..en wat voor soort circuit is het?

klok buffer - specifiek gebruikt worden voor de klok netwerk.
- Verbruikt meer stroom dan een normale buffers

goed kan een buffer worden gebruikt om de sterkte van het signaal te verbeteren! ..kunt u toevoegen buffers in een geklokte netwerk ter .. versterken van zwakke signalenvermindering van de te manipuleren?

met vriendelijke groet,
Arun

Buffer - Een tijdelijke locatie op te slaan of een groep informatie in hardware of software.Buffers worden gebruikt wanneer er gegevens worden ontvangen in de maten die kunnen anders zijn dan de ideale maat voor de hardware of software die gebruik maakt van de buffer.Bijvoorbeeld, 64-bit processor op een 16-bits bus kan een buffer hebben om verzoeken te houden tot en met 16-bit ze zijn gelijk aan 64-bits.Een ander gebruik van buffers is om hardware te houden van het krijgen van overstelpt met informatie.In dat scenario, dat u een grote buffer te gebruiken om gegevens te houden tot een apparaat of programma is klaar om te ontvangen, in plaats van alleen te duwen op een apparaat dat niet zou kunnen klaar zijn.Buffers moet worden geoptimaliseerd in grootte om efficiënt te werken voor het doel waarvoor ze zijn ontworpen.

Anjali: voor de klok buffer ..hoe is het geïmplementeerd in het echte ontwerp?..en in welke ontwerpfase in het ontwerp flow?hoangkhoi: uw definitie van de buffer doet me denken aan de FIFO ..ja, wat is het verschil tussen de buffer en de FIFO?

klok buffer is bijna hetzelfde met een normale buffer, samengesteld met twee inv, maar normaal gesproken de bestuurder de capaciteit groter is,
als voor design flow, het is in het stadium van de CTS
als voor het verschil tussen de FIFO en buffer
Ik denk dat
normaal gesproken heeft fifo klok
terwijl de buffer is niet
FIFO kan meer dan een reserve-gegevens, voor de oude data wordt opgehaald, nieuwe gegevens kunnen worden ingevoerd als de FIFO is niet vol
terwijl de buffer kan niet

Gebruik een woordenboek of encyclopedie.Bijvoorbeeld:
http://en.wikipedia.org/wiki/Buffer

echo47 schreef:

Gebruik een woordenboek of encyclopedie.
Bijvoorbeeld:

h ** p: / / en.wikipedia.org / wiki / Buffer

Buffer is slechts een tijdelijke locatie om informatie op te slaan.
Het kan worden FILO of FIFO.
Ex: Een stapel is een FILO buffer.

Hi

Buffer kan worden gebruikt voor versterking doel alsmede opslag doel

peen schreef:

HiBuffer kan worden gebruikt voor versterking doel alsmede opslag doel

Een buffer is een tijdelijke opslagplaats voor gegevens.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back