Decap cel Estimation.

A

arjun1110

Guest
Hoi,

Kan iemand vertellen hoe de schatting van het totale aantal Decap cellen in een model?

Groeten,

Hmm.Ik denk dat ik niet goed gekwalificeerd zijn om antwoord deze.Maar ik denk dat het afhankelijk is van de maximale stroomvoorziening afhellen ervaren in een ontwerp vanwege momentane huidige getrokken uit de VDD levering spoor.

Dus kortom, raming is afhankelijk van de maximale spanning hangen die afhankelijk is van de maximale momentane huidige getrokken door het ontwerp.

Gelieve Google meer.

Succes

Hoi,

Decap cellen kan bijdragen aan het verminderen IR neerzetten of een beperking van het lawaai in gemengde signaal designs.adding deze ontkoppeling capaciteit op een model kan helpen handhaven van een stabiele spanning tussen macht en GND bij signaal netten schakelaar.Dit kan de IR-drop voor elektriciteitscentrales netten en beperken bouncen op grond netten.Dus voor de schatting van het aantal decaps in ur ontwerp U moet eerst analyseren ur stroomverbruik en vervolgens moet beslissen volgens ur voedingsspanning en drop.

Het kan helpen u.

Bedankt ..

HAK ..

Ik ben over dit probleem ook.
Meer Decap kunnen verbeteren IR Drop kwesties, maar meer lekkage zal optreden.
Hoe evenwichtige deze twee factor?Enige ervaring?

Ik denk dat u eerst hoeft te doen, een dynamische IR vervolgkeuzelijst analyse te komen met de raming van het bedrag van decaps vereist en het gebied waar ze nodig zijn.In het proces hierboven 130nm eigenlijk veel mensen gewoon doorgaan en voeg decaps vergelijkbaar met vulstoffen zonder daadwerkelijk de berekening van het IR.De reden dat het werkt op deze technologie is dat de lekstroom effect is niet zo veel.Maar minder dan 90nm dit proces niet langer kunnen worden gevolgd en moet voor het uitvoeren van de IR-drop analyse

Hoi,
Hier heb ik een twijfel, is er geen regel voor puttining Decap cellen in model?Ik bedoel, is er een regel die we hebben om Decap cel in bepaalde afstand?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back