Debussy in Linux

R

realtek

Guest
Hoe kan ik Debussy Licesne in Linux (Mandrake v10.x) Ik teer debussy.tar.gz Install ga dan naar bin type "Debussy" te vinden error Pls het detail procedure geven over hoe License bestand te installeren lees ik de installatie-gilde, maar het nog steeds niet t weet hoe licentie bestand toe te voegen. Bij voorbaat hartelijk dank.

in de eerste plaats, hebben u got de licentie van deubssy? i havn't installeren Debussy in Linux, maar ik heb geïnstalleerd een aantal andere eda gereedschap in Linux (RedHat) voor. ik denk dat de stroming is vrij hetzelfde. 1, cp te installeren bestand naar de map u wilt installeren. 2, unzip en pak de debussy.tar.gz 3, wijzigen ur licentie bestand, bijvoorbeeld als de daemon is cslim, te bewerken licentie bestand als volgt daemon cslim INSTALL_DIR / FLEXlm / cslim en verander SEVER lijn SEVER hostname hostid 4, start licentie , lmgrd-c license.dat-l lic.log hoop dat dit helpt

Ik gebruik debussy53v3, zo lopen debussyy zal checksum fout te melden, maar ik gebruik lmgrd-c license.dat zal het goed werken.

Het lijkt erop alsof je met spoed naar het uit te voeren zonder de gewijzigde je shell ... Hoe dan ook, als u dat doet, gebruik dan. / Debussy direct na de prompt niet Debussy. Als LIC probleem, volg gids van xworld2008 of jizhian. Of, moet u wellicht meer te bieden wat er mis gaat in detail ... Groet,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back