de snelheid van 3-fase motor

F

fantasylppl

Guest
hoe de controle op de snelheid van 3-fase motor met behulp van PIC?

nee ... het
is niet mijn probleem.Het probleem is hoe het gebruik van de PIC16f877 voor het genereren van de PWM-en controlesystemen van de 3-fase motor en hoe het te configureren op een zodanige wijze.
Want dit is mijn deel van het laatste jaar-project, mijn teamgenoot construeren de afpm motor, en ik ontwerp tot controle van de motor.
Eigenlijk weet ik enkele methode voor het genereren van de PWM, but i dunno hoe het circuit gebouwd en hoe wordt de controller eruit.Bijvoorbeeld gebruiken NI ELVIS prototype boord (LabVIEW), PIC16F877/873, en DSP kit F2812.
kan iemand me leren of een suggestie voor mij?plz ...

U kunt het ontwerp ur eigen circuit ...u gebruik nul kruising circuit om de pols op nul kruising

Vervolgens geven deze pulsen in PIC controller dan u kunt genereren PWM uit ...Op deze manier kunt u de snelheid

Als u wilt ontwerpen terugkoppeling tthen u verbinding kunt maken techco generator met ur 3phase motor en geef dan deze analoge naar ADC gebouwd in PIC-controller

~ AM

deze nog nieuw voor me ...
Wat we nodig hebben, voor te bereiden, wat is het component we moeten met het oog op het genereren van de PWM ...
kan het me leren stap voor stap?plz ..

Als u gebruik te maken dat PIC je kunt proberen een AD7226 voor het genereren van een 3-fase-signaal, maar het
zal moeten worden versterkt (goed geluk met dat).In werkelijkheid u vraagt te veel van die kleine PIC.Als u wilt een stap voor stap.Ga naar microchip.com aankoop van de ACIM demo boord en de motor-en HV-module die hoort bij het ...Ze hebben een PIC 30F6010 haak het aan een motor en download de code in het ...dan ben je klaar bent.Ik zou niet proberen 3 fase controle op iets minder dan een 18F452 en zelfs dan je doet software PWM op een van de benen ...Ik beveel het 30F6010.U moet een bestuurder als een IR2131 en een IGBT pack ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back