de relatie tussen fs en DC krijgen Ao.

J

Jeniffer

Guest
hi, allewat is de relatie tussen de fs sample rate en de DC Ao krijgen van een OP AMP van de ADC? in een hoge snelheid ADC, waarom kan een hoge winst en een hoge GBW verzekeren de vereiste van een snelle afwikkeling en de resolutie van het systeem?bedankt!

Snelle Settling tijd is gebaseerd op uw locatie van de polen en nulpunten van uw opamp, welke de beurt beslist uw GBW.De bovenstaande verklaring kan ook worden gezien in een andere manier: Een opamp kunnen worden weergegeven in de tijd-domein functie h (t), of kan worden vertegenwoordigd in de frequentie-domein H (w) [via Fourier-transformatie of inverse Fourier-of Z-transform of wat dan ook].Dit is de vergelijking waar u kunt beginnen met betrekking uw signaalverwerking concepten met VLSI.Nu zetten stabiliteit criterium, zijn dingen die heel interessant nu.

Hoge pieken betekent dat u een signaal te versterken 1v uit 1/Gain ingangsspanning (oke, ik ben niet nemen compenseren ingepeeld voor een beter begrip noch rail-to-rail specificatie).Na deze opamp in sommige regeling voor data-converters, kan helpen bij het lezen meer "bits" voor dezelfde data input analoog, dwz ncreases resolutie.

Ik ben niet zeker over Fs met oa.Ik denk dat Fs hangt af van de GBW.

Hope it helps.

Srivats

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back