De PSRR en CMRR definities

C

chang830

Guest
Ik vond de psrr in sommige boeken wordt gedefinieerd als de verhouding tussen de winst van de input naar de output en de winst van de toevoer naar de uitgang. In andere boeken en sommige producten datasheets, wordt gedefinieerd als de verhouding van de verandering van de output en de verandering van de voeding. Dezelfde vragen toegepast op de CMRR definitie. Ik vraag me af wat is het descranpancy tussen deze twee omschrijvingen? Of in welke omstandigheden, zou ik whaich een van hen? Bedankt

PSRR is een concept om de afwijzing van de voedingsspanning te meten op de uitgang, die gelden voor de gehele frequentiegebied CMRR is een concept om de afwijzing van ingangssignaal te meten naar de uitgang die meestal is een DC-concept, denk ik

Naast het punt van wiskunde en definities: PSRR vertelt u hoeveel rimpel kan de voeding en hoeveel van deze rimpeling hebben zullen (in) zichtbaar op de OA-uitgang. CMRR vertelt u hoeveel uit een rechthoekig signaal gelijktijdig toegepast op zowel in-als in + (in je favoriete AO configuratie) wordt zichtbaar op de OA-uitgang. 0 moeten zijn, maar is het niet.

[Quote = melc] Naast het punt van wiskunde en definities: PSRR vertelt u hoeveel rimpel kan de voeding hebben en hoeveel van deze rimpel zal (in) zichtbaar op de OA uitgang. CMRR vertelt u hoeveel uit een rechthoekig signaal gelijktijdig toegepast op zowel in-als in + (in je favoriete AO configuratie) wordt zichtbaar op de OA-uitgang. 0 moeten zijn, maar is het niet. [/Quote] hallo melc en tam81, Bedankt voor het antwoord. Ik begrijp wat de PSRR en CMRR en de descranpancy tussen hen. Wat ik wil weten, de PSRR hebben twee verschillende definities in toepassingen. Ik vraag me af welke moet ik kiezen in differnt applicaties? Groeten

Per definitie Power Supply Rejection Ratio is het vermogen van een versterker om de uitgangsspanning te behouden als de voedingsspanning is gevarieerd. Ik begrijp dat psrr is het "de verhouding van de verandering van de output en de verandering van de voeding" zoals je zei. Echter, in voltage regulatoren (LDOS), Het wordt gedefinieerd als de verhouding van de output naar de input, aangezien de input is in dit geval de ruwe voeding die u probeert te reguleren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back