de p weerstand in analoog ontwerp

J

John Xu

Guest
Hoi,
We gebruikten de p weerstand in ons ontwerp.We weten dat er een aantal parasitaire omgekeerd pn junction capacitance voor p weerstand.Ik wil weten is het dit parasitcic kruising capaciteit is opgenomen in de specerij model?dat wil zeggen, de pre-lay-out ontwerp is van mening dat dit effect als specerij simulatie?Thanks in advance

John Xu schreef:

Hoi,

We gebruikten de p weerstand in ons ontwerp.
We weten dat er een aantal parasitaire omgekeerd pn junction capacitance voor p weerstand.
Ik wil weten is het dit parasitcic kruising capaciteit is opgenomen in de specerij model?
dat wil zeggen, de pre-lay-out ontwerp is van mening dat dit effect als specerij simulatie?Thanks in advance

niet alleen voor de p weerstand, zijn alle onderdelen parasieten die in de simulatie als prelayout ijskappen.

omsi wrote:John Xu schreef:

Hoi,

We weten dat er een aantal parasitaire omgekeerd pn junction capacitance voor p weerstand.
Ik wil weten is het dit parasitcic kruising capaciteit is opgenomen in de specerij model?
dat wil zeggen, de pre-lay-out ontwerp is van mening dat dit effect als specerij simulatie?Thanks in advance

U kunt bellen naar uw proces admin om u de parasitaire parameter. Good Luck!

John Xu schreef:

Hoi,

Als je hebt P weerstand model, moet worden opgenomen in specerijen model

alenhan wrote:

Als je hebt P weerstand model, moet worden opgenomen in specerijen model

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back