De meeste professionele PCB routing tool?

P

pepillo

Guest
Wat is de meest professionele PCB routing software?Wat PCB routing tool moet ik beheersen om een baan in PCB routing?Nu gebruik ik Pcad 2002 en Proteus.

Wat PCB routing tool moet ik beheersen om een baan te krijgen in de PCB routing "

Ik stel voor dat je kijkt naar de grootte van de gebruiker basis in het gebied dat u wilt krijgen in.

Ik denk dat de grootste gebruiker basis is PADS Layout door Mentor Graphics.

U kunt een gratis demo van hun website die goed te beginnen.

Ten eerste kan Professioneel gereedschap niet de meest kosteneffectieve en populaire tools in de echte industriële wereld die sterk wordt gedreven door de kosten en de begroting.

In grote multinationals, zijn instrumenten meestal aangegaan voor veel tussen de belangen van de vennootschap als gevolg van de samenwerking en overeenstemming project.Daarom moet u waarschijnlijk vinden zogenaamde professionele tools zoals Cadence Concept / Allegro / Spectre en nog veel meer.

In kleine en middelgrote ondernemingen, is het een mix van beide, afhankelijk van het ontwerpteam en hun voorkeuren, en het tijdstip waarop de licentie-overeenkomst is geldig of vervalt.Bedrijven als deze is zeer bezorgd over hoge begroting en het verkrijgen van vergrendeld om eigen instrumenten.U vindt Protel DXP, MentorGraphics PADS Power PCB's of andere kleinere CAD-tools.Wees niet verbaasd dat je misschien gevangen met behulp gekraakt of illegaal gekopieerde versies.

Vanaf hier heb je waarschijnlijk kan raden waar je je energie kanaal in het leren van de CAD-tools te passen bij uw zogenaamde juiste job.

Een advies aan toe te voegen: Het leren van de tools is als het leren van een nieuwe computer spelen.Het basisontwerp richtlijnen, methoden en trucs in het ontwerpen van PCB's voor goede prestaties en lage kosten is nog steeds het belangrijkste.Dit heeft weinig te maken met CAD-tools.

hoi
leren van een instrument is eenvoudig ... als u er een hebt die goed en wel ...tot meer professionele u behoefte aan vaardigheden in ur signaal integriteit, EMI / EMC, enz. en PCB-kwesties als klok distributie slijpen, vermogen, laag stack up enz.

Ik denk dat een goede tool kan je aantrekken om het te leren, geniet ervan,
en trots zijn op de mast vaardigheden.
De eenvoudige simulatie voor SI is ook belangrijk.

Ik stel voor Mentor Graphic Expeditions, is het goed maar komen met een kosten ...

Ik stel voor het leren zo veel mogelijk en steeds een deskundige met een mid range hulpmiddel als eerste, op die manier je meer kans op een baan als meer bedrijven gebruik maken van een mid range systeem te krijgen.
Vervolgens leren de hogere reeks pakketten.

schemaic capture:
Entree: Protel, OrCAD, Multisim
Mid: PADS
Hoog: Mentor

Layout:
Entree: Protel, OrCAD Layout, Multisim
Mid: Cadence Allegro, Spectra
Hoog: Mentor

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back