B
buenos
Guest
wat moet aan kan de de meest intelligente voeding systeem?
hoeveel ic-s moet ik gebruiken voor dat?
Weet iemand ic-s, voor intelligente voeding systemen?
in de eerste maanden van volgend jaar zou ik graag een DSP board ontwerp (misschien met een Blackfin-processor, of andere), en ik besloot dat het moet beschikken over een zeer intelligente / modern / professioneel power management systeem.Net voor de ontwikkeling van mijn ontwerp-praktijk, een voor de lol.Zij zal werken vanuit een muur-adapter, zodat het niet te batterij circuits heeft.
Ik dacht dat het de volgende mogelijkheden moet hebben:
multi-spoor (analoge video / audio-schakelingen, digitale DSP / randapparatuur)
-soft start
-soft on / off
vermogen sequencing
-verschillende standby / low power modi (schakelaar aan / uit-randapparatuur, CPU core-voltage scaling, toen klok veranderen, gecontroleerd door de DSP)
RTC-Power Battery
voltage-multirail toezicht (signalering en reset, power fail)
-hot-swap (misschien, maar niet belangrijk)
-anderen ??????????????????
ok ik weet, kan het uit te voeren worden met 2 LDOS (digitaal / analoog), maar het is niet zo professioneel.
is er een een-chip-oplossing voor?
hoe zit het notebook-pc's?wat ic-s gebruiken ze?
hoeveel ic-s moet ik gebruiken voor dat?
Weet iemand ic-s, voor intelligente voeding systemen?
in de eerste maanden van volgend jaar zou ik graag een DSP board ontwerp (misschien met een Blackfin-processor, of andere), en ik besloot dat het moet beschikken over een zeer intelligente / modern / professioneel power management systeem.Net voor de ontwikkeling van mijn ontwerp-praktijk, een voor de lol.Zij zal werken vanuit een muur-adapter, zodat het niet te batterij circuits heeft.
Ik dacht dat het de volgende mogelijkheden moet hebben:
multi-spoor (analoge video / audio-schakelingen, digitale DSP / randapparatuur)
-soft start
-soft on / off
vermogen sequencing
-verschillende standby / low power modi (schakelaar aan / uit-randapparatuur, CPU core-voltage scaling, toen klok veranderen, gecontroleerd door de DSP)
RTC-Power Battery
voltage-multirail toezicht (signalering en reset, power fail)
-hot-swap (misschien, maar niet belangrijk)
-anderen ??????????????????
ok ik weet, kan het uit te voeren worden met 2 LDOS (digitaal / analoog), maar het is niet zo professioneel.
is er een een-chip-oplossing voor?
hoe zit het notebook-pc's?wat ic-s gebruiken ze?