de meest intelligente voeding systeem

B

buenos

Guest
wat moet aan kan de de meest intelligente voeding systeem?
hoeveel ic-s moet ik gebruiken voor dat?
Weet iemand ic-s, voor intelligente voeding systemen?

in de eerste maanden van volgend jaar zou ik graag een DSP board ontwerp (misschien met een Blackfin-processor, of andere), en ik besloot dat het moet beschikken over een zeer intelligente / modern / professioneel power management systeem.Net voor de ontwikkeling van mijn ontwerp-praktijk, een voor de lol.Zij zal werken vanuit een muur-adapter, zodat het niet te batterij circuits heeft.

Ik dacht dat het de volgende mogelijkheden moet hebben:
multi-spoor (analoge video / audio-schakelingen, digitale DSP / randapparatuur)
-soft start
-soft on / off
vermogen sequencing
-verschillende standby / low power modi (schakelaar aan / uit-randapparatuur, CPU core-voltage scaling, toen klok veranderen, gecontroleerd door de DSP)
RTC-Power Battery
voltage-multirail toezicht (signalering en reset, power fail)
-hot-swap (misschien, maar niet belangrijk)
-anderen ??????????????????

ok ik weet, kan het uit te voeren worden met 2 LDOS (digitaal / analoog), maar het is niet zo professioneel.
is er een een-chip-oplossing voor?
hoe zit het notebook-pc's?wat ic-s gebruiken ze?

Motorola heeft DSP-chips geoptimaliseerd voor gebruik in voeding.
Probeer deze link:

http://www.freescale.com/webapp/sps/site/application.jsp?code=APLUPSDSP&srch=1

Ik hoop dat dit helpt.

bimbla.

wat je schreef, is dit een 220V of 110V Powerline circuit.
wat ik het over heb, is een on-board power distributiesysteem, voor de on-board chips.

uw specificaties zijn redelijk breed en zeer vaag.Om te suggereren een IC voor uw aanvraag moet je veel specifieker.Dit is wat nodig is voor elk spoor dat u wilt gecontroleerd:
Input Voltage, Output Voltage, Output Voltage Tolerance, Max Output Current

in: 5 ... 12V (vanaf wand adapter) out:
3,3 V Digital
3,3 V analoog
1,8 V Digital
alles wat het nodig is 3 LDOS, zoals ik het al eerder schreven, maar ik zou meer willen.waarom?Ik schreef het ook.het punt is geen eindproduct, maar het ontwerp zelf.Ik ben een student nu, en ik wil de nieuwste technologieën oefening in dit board.Toegevoegd na 1 minuten:tolerantie: -2%.current: 0.5A, en 1A in de digitale 3.3V

Dit is een voorgestelde topologie ...

Gebruik 5V als uw input voltage.hebt u een aanbod dat kan steunen 8 watt.

Gebruik de EL7532 (datasheet: http://www.intersil.com/data/fn/fn7435.pdf) om een 3.3V rail.Gebruik deze spoorwegen aan de macht, zowel de analoge en digitale Rails.Als je scheiding, gebruik dan de output van de 7532 regulator voor de Analoge spoor en gebruik dan een LC-filter om de digitale spoor te leveren.

Gebruik de EL7530 (datasheet: http://www.intersil.com/data/fn/fn7434.pdf) het creëren van de 1.8V rail.Gebruik de 3.3V rail als de input voor deze toezichthouder.

De 3.3V spoor zal leiden zachte start na de 5V rail heeft overschreden ongeveer 2.3V.Zodra de 3.3V rail ca. 2.3V heeft overschreden, zal de 1.8V rail inleiding soft start.

check www.ti.com site, hebben ze veel LDO soorten en chips die meerdere output hebben.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back