De invoering van vertraging in het signaal???

J

joinfaisal

Guest
hallo vrienden ...

Ik heb een klok signaal voor een circuit en ik wil dezelfde klok-signaal te gebruiken voor andere circuit, maar voor andere circuit klok moet iets delayed.Let worden zeg ik wil vertragen met 0,7 ns of 0,3 ns .... hoe kan ik precies invoeren vertraging clock.Which onderdelen zijn nuttig voor de invoering van vertragingen ... Please help dringend ....

thnxx vooraf ..

joinfaisal wrote:

hallo vrienden ...Ik heb een klok signaal voor een circuit en ik wil dezelfde klok-signaal te gebruiken voor andere circuit, maar voor andere circuit klok moet iets delayed.Let worden zeg ik wil vertragen met 0,7 ns of 0,3 ns .... hoe kan ik precies invoeren vertraging clock.Which onderdelen zijn nuttig voor de invoering van vertragingen ... Please help dringend ....thnxx vooraf ..

Hallo Faisal
I f je weet de juiste fase relatie dan kun je DCM in Xilinx apparaten op de juiste fase vertragingen in te voeren.Deze fase verschil kan gemakkelijk worden berekend zodra u de werkfrequentie kennen en de vertraging nodig tussen de verschillende klokken.

Met vriendelijke groet,

Hoe gebruik DCM?is de enige manier is om DCM module met behulp van de taal te genereren templates en architectuur wizard in Xilinx en vervolgens instatiate dat bepaalde module (DCM) aan de toplevel?
's kunt u vinden in deze

hallo en thnxx voor het antwoord guys ..

Eigenlijk ben ik niet ontwerpen circuit voor specifieke doelgroepen apparaat of zo zoals Xilinx, etc. ...Ik gebruik cadans schematische editor voor Ontwerpen een circuit en ik heb de Avaliability van traditionele poorten alleen als omvormer, en, noch, MUX, buffers etc. .. en ik heb deze onderdelen alleen te produceren vertraagde output van het ingangssignaal gebruik verder te meer omdat ik vertraging slechts ongeveer 0.3 of 0.7ns produceren, zodat het circuit moet zeer worden simple.Like Ik heb geprobeerd om twee eenvoudige omvormers te gebruiken in serie tussen input en output en ik zag dat zij produceert vertraging van ongeveer 0,4 ns dus ik dacht dat de tenuitvoerlegging nog 2 inverters tussen zal vertraging van ongeveer 0.8ns maar dit is niet gebeurd het gewoon steeg de vertraging van 0.4ns tot 0,55 NS en ook vervormd het signaal weinig bit.So I dont begrijpen dat wat zal een eenvoudige schakeling te produceren worden vereiste hoeveelheid van de vertraging.

kunt u eenvoudig de route die u wilt vertraging in een langer pad.
of het ontwerpen van uw speciale omvormer met W / L die u ,7 ns.

joinfaisal wrote:

Ik heb een klok signaal voor een circuit en ik wil dezelfde klok-signaal te gebruiken voor andere circuit, maar voor andere circuit klok moet iets delayed.Let worden zeg ik wil vertragen met 0,7 ns of 0,3 ns .... hoe kan ik precies invoeren vertraging clock.Which onderdelen zijn nuttig voor de invoering van vertragingen ... Please help dringend ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back