de failsafe functie van de LVDS-zender

C

chang830

Guest
Hoi,
Voor de LVDS zendontvangers, is het bekend dat een failsafe functioon nodig is voor de ontvangers, omdat het de kleine siganl detector.Maar ik heb een aantal puzzels op de zenders, waarom zij moeten ook de input failsafe bescherming deel, considreing de TTL / CMOS input?

Thanks in advance

Ik weet ook een LVDS-zender.Maar ik vond het failsafe functie.
Kunt u mij vertellen wat er failsafe functie?Het doel ervan en hoe het wordt gerealiseerd.

bedankt!

Het is twijfel dat de failsafe functie is bij de ontvanger
zijkant.

ericzhang wrote:

Het is twijfel dat de failsafe functie is bij de ontvanger

zijkant.

hi, gaan boven alles
Pls.zie de bijgevoegde bestanden.Dit is de datasheet van een quad LVDS-zender van National Semiconductor.Het ha het failsafe functie op in variabele ingangen.Ik denk dat, wanneer de input pin is in float status, fungeert het als als een antenne, zal het leiden tot de LVDS-zenders een storing, net als LVDS-ontvangers.

Pls.corrigeer me als ik verkeerd ben.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Fail-Safe-specificatie
In een LVDS-interface, de fail-safe specificatie dwingt de ontvanger om logica te leveren op hoog niveau onder bepaalde voorwaarden input.De ontvanger zal de uitgang een logische hoog wanneer een van de volgende voorwaarden is voldaan:
De bestuurder is losgekoppeld van de ontvanger of uitgeschakeld, terwijl de ontvanger nog steeds is ingeschakeld.
De twee lijnen van het differentieel pair worden kortgesloten.
De ingangen van de receiver worden opengelaten.
Dit fail-safe-modus voorkomt dat de ontvanger van het verstrekken van ongeldige gegevens door onverwachte spanningen op ingangen.

ja, in de LVDS-zender waarvoor hij heeft CMOS-input van binnen in de chip, is het nodig deze failsafe of niet????

bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back