de definitie van het onderschrijden

J

John Xu

Guest
Wat is onderschrijden?Is het de negatieve overschrijdingspercentage?Of is het betekent de stijgende en / of dalende randen niet hoog of laag niveau te bereiken in de eerste helft van de
eenheid interval?Of beide deze twee gevallen kan worden genoemd onderschrijden?

Bedankt

systeem zal oscilleren tijdens de voorbijgaande period.i betekenen op dat moment zal de productie nemen van positieve en negatieve .. als we gekeken naar de waarden die zij zal voortdurend decearsing waarde .. dus eerst zal bereiken een maximale positieve waarde en dan een negatieve waarde die lager is dan zeker positieve waarde .. verder naast de uitgang gaat naar positieve Woll die minder dan eerdere positieve en negatieve waarden ... de eerste negatieve waarde wordt onderschrijdenToegevoegd na 8 minuten:Ook kan bereiken stelsel eerste waarde als een negatieve waarde Ik bedoel het zal onderschrijden na dat het zal worden overschreden .. corrigeer me als ik mis

Onderschrijden en Overschrijding optreden tijdens de vergankelijkheid, die een korte duur van tijd wanneer het signaal wordt rinkelen of oscillerende op een verkeerde belasting.Zowel overschrijding en onderschrijden nemen van de lading spanning in een perfect afgestemd conditie.De netto waarde van incident signaal (maximale amplitude) minus de reflecterende signaal (piek amplitude) is lager dan de referentiewaarde wordt gedefinieerd als onderschrijden.Ook is de netto-waarde boven de referentiewaarde gedefinieerd als Overschrijding.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back