De controle van de relais

S

saowaluck

Guest
Nu ben ik leren over het relais.Ik wil graag de gegevens van rerays Mag krijgen is documenten of website of uw suggest.Thank je.

Ik zou sujest dat wanneer u naar uw realays bestudeer je de technische fiche als meer te vinden in hen dan ergens anders kopen.

Barrybear

Relais zijn voor het schakelen, enige wat wij moeten weten is welk type relais kan worden gebruikt als een paal single gooien, SPDT, DPDT ...., en ook de spanning van het verbruik als waar te gebruiken op het gebied van de macht electronice, analoog , magnetron, op deze manier verschilt

Relay is dat niet erg betrouwbaar element in de micro-elektronica, waar u beter switches kunnen bouwen op een andere manier en sneller.Relays beter worden begrepen in automotive toepassingen.

Amjad genoemde woord magnetron.Relais zijn niet zo heel veel op alle gebruikte in de magnetron.Vermogen van de magnetron te schakelen aan / uit zeer traag vergelijken snelheden magnetron circuits willen.

Omron relais (www.omron.com) is goed.Maar een standaard relais bandbreedte te klein.Voor hoge snelheid apllication Ik stel voor dat gebruik semi_relay snellere en betrouwbare

Waar wil je gebruiken relais? Op een PCB?Voor het schakelen van 230V of hoger?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back