De BJT en CMOS-proces

C

chang830

Guest
Hoi,
Ik ben Ontwerpen een actieve filter.Ik heb de CMOS-en BJT proces availble en ze hebben allemaal genoeg Ft bandwicth aan de eisen te voldoen.

Ik vraag me af welk proces je adviseerde mij te gebruiken?Bijvoorbeeld vanaf het punt van lineraity kenmerken, die een is beter?

Bedankt

voor impedantie cmos is nuttig en voor hoge snelheid schakelen BJT is nuttig
BJT is beter dan cmos-in-ruis prestaties van het circuit, maar cmos is beter dan BJT in integaration
Mijn advies is om CMOS gebruiken, maar aandacht te besteden aan polen en nullen, terwijl u de filter zijn ontwerpen

chang830 wrote:

Hoi,

Ik ben Ontwerpen een actieve filter.
Ik heb de CMOS-en BJT proces availble en ze hebben allemaal genoeg Ft bandwicth aan de eisen te voldoen.Ik vraag me af welk proces je adviseerde mij te gebruiken?
Bijvoorbeeld vanaf het punt van lineraity kenmerken, die een is beter?Bedankt

Hi, chang830

In aanvulling op de reeds gemaakte opmerkingen Ik denk dat de keuze ook gebaseerd moet zijn op het filter topologie gekozen (filter orde, cascade ontwerp, de directe ontwerp, de spanning of huidige modus, GM-C, MOSFET-C, ...)..

Waarschijnlijk de technologie bepaalt filter topologie en vice versa.

Het is echt niet gemakkelijk om de beste combinatie te vinden voor een bepaalde applicatie (die altijd zal zijn een compromis tussen conflicterende parameters).
Veel geluk en wat voor jou.

ga voor een combinatie van zowel de geënsceneerde per eis.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back