De beste EDA voor magnetron / VHF?

H

HP8970B

Guest
Hi all,

Ik gebruik een * ft Sère * Nade en net als zij maar gezien die
het het beste voor een magnetron en / of VHF-lineaire simulaties voor LNA, mixer enz.
Het moet de mogelijkheid van PCB patroon uitgang.

Gezien Gene * sys of CST * MWS, een commentaar?

HP8970B

Ik denk dat @ DS zal de beste oplossing voor uw problemen ...hebben een go at it ...Dat
zal ook layouts van schema's ...en vice versa ...

Ik heb MWO,
advertenties CST MWS en Genesys.All van deze software zijn vergelijkbare prestaties, maar user interface is anders.
Ik gebruik Genesys, want hij is zeer eenvoudig te gebruiken, krachtig, snel, goede ondersteuning.Op Eagleware Genesys site vindt u exellent forum maar het
is erg verward.
Zeer binnenkort zullen we defragmenteren eagleware forum en in de eigen database voor snelste searching.For Elektroda leden zullen we alow acess op onze web-server met deze datebase.
Nieuwe Genesys hebben verre veld antennes rekenmachine als MWO en advertenties.Iedereen probeert nieuwe Genesys 2.002,09?Gelieve PM, Ik
ben geïnteresseerd voor meer informatie over deze nieuwe optie.

Ansoft serenade optimale snelheid is te langzaam, MWO, ADS is sneller optimale snelheid.

Ik
heb geprobeerd APLAC en het werkt, maar de user interface doet me denken aan programma's vele jaren oud.Dit maakt het moeilijker te oppakken en gebruiken als u don'tuse het elke dag.
M / W / O, G / e / n / e / s / y / s, A / D / S, ik heb alle drie en ze werken allemaal.Ik denk dat het afhangt van wat je kunt veroorloven om te kopen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back