De beste bandgap TC u heeft gedaan

S

smilelangjun

Guest
I have been doing bandgap voor bepaalde tijd, en hebben geprobeerd een aantal soorten bandgap in standaard CMOS-proces met behulp van subtrate PNP bjt.De beste temperatute coëfficiënt is dit, 3σ van ΔV is ą6mv van -40 ° tot 80 °, de bandgap spanning 1.2.ΔV = A | Vmax-Vmin |, indien de temperatuur van Vmax kleiner is dan Vmin de ΔV is negatief, vice versa.
De gegevens kwamen vorm test, geen simulatie, en ze zijn statistische resultaten, niet de beste in duizenden chips.
Heb je gedaan bandgap?wat dan over uw temperatuur coefficent?
Laatst gewijzigd door smilelangjun op 06 maart 2009 6:34; bewerkt 1 keer in totaal

Ik heb in mijn BG-chips, die terugkeert naar me onlangs.Ik heb niet gedaan analyse van de temp vegen.Mag ik u vragen hoe u een-40C envirnoment?Ik heb zelfs dont know how to test mijn bandgap voltage anders dan bij kamertemperatuur.Kan je me vertellen wat je setup is?

Maar mijn bandgap spanningen verblijven consistent op verschillende dag-metingen, en de variatie van mijn bandgap spanning is ongeveer 50mV varianten van de 10-chips.

Bevestig de chip op de PCB's,
leg ze in een grote machine die kan warm en koelen van de PCB's.De GND en macht draden kunnen draad uit een diafragma.

Hoi,

een aanbeveling voor de grote machine die u voorgesteld?Ik ben geïnteresseerd in het doen van deze test, maar ik heb niet veel geld in het kopen van een fatsoenlijk thermaal bad.Bedankt.

Het is een grote machine die kan adust van de temperatuur en de luchtvochtigheid.Zijn vorm is net als een koelkast, en haar Chinese naam is恒温恒湿箱.Mybe kunt begrijpen.Ik denk dat het de moeite waard een hoop geld.

Hij heeft het over een temperatuur dwingen systeem, Thermostream.Ze zijn duur, maar accuraat.Als je niet kan veroorloven, kunt u onder een haardroger op uw chip of enkele freeze spray en het toezicht op de VBG veranderen.Het zal niet een nauwkeurige meting!

Ik ben benieuwd naar uw architectuur van uw BG
Ik denk dat de prestaties van uw BG is heel goed.
Kunt u daar meer informatie over u BG, zoals proces, stroomverbruik?Bedankt!

smilelangjun schreef:

Het is een grote machine die kan adust van de temperatuur en de luchtvochtigheid.
Zijn vorm is net als een koelkast, en haar Chinese naam is恒温恒湿箱.
Mybe kunt begrijpen.
Ik denk dat het de moeite waard een hoop geld.

snafflekid schreef:

Hij heeft het over een temperatuur dwingen systeem, Thermostream.
Ze zijn duur, maar accuraat.
Als je niet kan veroorloven, kunt u onder een haardroger op uw chip of enkele freeze spray en het toezicht op de VBG veranderen.
Het zal niet een nauwkeurige meting!

winsonpku schreef:

Ik ben benieuwd naar uw architectuur van uw BG

Ik denk dat de prestaties van uw BG is heel goed.

Kunt u daar meer informatie over u BG, zoals proces, stroomverbruik?
Bedankt!smilelangjun schreef:

Het is een grote machine die kan adust van de temperatuur en de luchtvochtigheid.
Zijn vorm is net als een koelkast, en haar Chinese naam is恒温恒湿箱.
Mybe kunt begrijpen.
Ik denk dat het de moeite waard een hoop geld.

eenvoudige manier om op 0 en 100 C
dekking van de PCB en chip in aluminiumfolie en zet ijsblokjes op de doos hebben nul graden mesurement
en soortgelijke manier houdt de folie de buurt stengel van kokend water en mesure voor 90 c

meest goedkope manier van doen

__sree

eenvoudige manier om op 0 en 100 C
dekking van de PCB en chip in aluminiumfolie en zet ijsblokjes op de doos hebben nul graden mesurement
en soortgelijke manier houdt de folie de buurt stengel van kokend water en mesure voor 90 c en extrapoleren

meest goedkope manier van doen

__sree

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back