DC to AC Inverter vraag

Z

zorro23

Guest
Ik wil graag een DC to AC Inverter met voor mijn huis, omdat ik 2 elektrische boiler, 2 elektrische kachels, 2 lassers, en 3 elektrische hearters 220v gebruiken.Ook ik gebruik 4 tv's, 4 pc's, 4 satelliet recivers, 10 (13watt) lamp en 20 (75WATT) lamp, 4 stereo 110V.Ik zet al deze informatie voor de volgende vraag.Ik ben het maken van een DC naar AC met slechts 500watts dat is te klein voor mijn slang en de vraag is hoe de vermogens stijgen tot 20000 watt?Ik moet de transformator gewijzigd om dat bedrag te krijgen?of wath Component ik modefie?Ik wil weten over andere DC naar AC ontwerp te helpen over de kwestie.

Gelieve Ik heb hulp nodig thatnks in Advanced.

Heb je al nadenken over hoe de DC ingangsvermogen voor de omvormer te bieden?Het is niet onmogelijk om te werken kW inverter gamma, maar ze hebben meestal enorm hoog voltage batterijen en levering noodstroomvoorziening voor de minuten die nodig zijn om te beginnen met een diesel generator.Zelfs voor een luxe huis, je zeker niet zal leveren geen elektrische kachels op deze manier.In plaats van de operatiekamer in een ziekenhuis.

Ik wens de voorziening van de DC-spanning van AA accu 12V of 24V, maar ik ben nieuw in deze kwestie naar mijn huis aanbod uit, maar is dat je nog andere idee om het te krijgen
20000 watt van een DC naar AC omvormer is welkom Ik ben gewoon ik heb een hulp en advies om dit project te maken in de best mogelijke manier.

Bedankt.

Een grote auto batterij kan leveren 70A voor een half uur.De stroom is 12V x 70A = 840W.
Als de grote auto accu een goede omvormer bevoegdheden dan het circuit in de omvormer 125W gebruikt, zodat de uitgang van de omvormer is 715W voor een half uur.

U wilt een inverter met 28 keer zoveel vermogen voor misschien veel meer uren.Je hebt een enorm dure omvormer en je garage vol met batterijen.

Wat is er mis met je elektriciteit?

Proberen om een feitelijk antwoord: Het is niet mogelijk met een auto batterie.Het kan leveren 1 of 2 kW voor een paar 10 seconden om een auto te starten.20 kW bij 12 V (zonder rekening te verliezen en spanning druppels) betekent 1700 A.

Ik wil een zonnepaneel gebruik met een chager tot 24 / 7 gebruik met op lijst 8000watts hoe zou ik maakte deze posible?Omdat is waar ik moet veel batterijen, dus ik heb hulp nodig bij de opbouw van een 8000watts met een chager tot 24 / 7 gebruik.Mijn macht is Ok, maar is spensive dus ik zal proberen om mony op deze dag te slaan en het is een goed alternatief voor geld besparen.Naar mijn mening is dit een goede manier om adventage gratis stroom krijgen van de zon is verbazingwekkend.

Dankzij de geavanceerde Ik zal apresiate uw hulp.

Wat inverter-technologie, kunt u een aantal ideeën uit deze draad http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=90560

Gewoon een ander commentaar: Energie-opslag met batterijen is niet zuinig met de huidige stand van de techniek (kunnen worden voor mobiele of offshore toepassingen, maar niet concurreren met de openbare elektriciteitsvoorziening).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back