DC-motor het openen van een lade

C

crf250rider14

Guest
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post en ik moet zeggen, dit is een geweldige forum! Ok, dus ik heb een klein houten lade ongeveer 6 centimeter breed en 10 cm lang. Die onder een plank. De lade rust op lopers onder. Maar nu wil ik aansluiten een kleine 12V DC motor van Radio Shack. Ik heb een manier gevonden om de motor te gaan in beide richtingen met behulp van een DPDT schakelaar. Nu hoe zou ik de dc motor om de lade heen en weer gaan? Hopelijk heb ik dit duidelijk genoeg om te begrijpen. Alle hulp wordt zeer appreaciated. Dank.

Fix een moer om de lade en draad bar aan de motor as. Motor vast op plank. Als uw motor is torqueless voor dat gebruik versnellingsbak.

Wow bedankt voor de snelle reactie! Wat bedoel je met een draadstang? Ik wil graag blijven de motor stationair en laat het druk op de lade te openen. Ik zat te denken over iets dat was gegroefde zoals je zei. Zou ik de bar ergens? Of zou ik moeten gaan naar een werkplaats en hebben opgebouwd? Nogmaals bedankt voor jullie hulp.

Draadstang je moet vinden in een goede ijzerhandel. Ze hebben die bars van 4mm ...... 30mm (inches??) Voor ongeveer $ 2 / m (4mm) Ik hoop dat je je lade automatisering werk.

Hmmm. Ik begrijp niet echt het idee van de schroefdraad bar. Als ik een moer in het hout van de achterkant van de doos. En het andere uiteinde is aangesloten op de motor. En ik zet de motor op zou het dan niet gewoon naar gooide de moer? Het zou niet trekken of duwen de lade ... Misschien ben ik het niet begrijpen van het hele concept dat je probeert uit te leggen.

Hier is het principe. U kunt lokaliseren motor zoals u wilt. KAK
U kunt de motor ook plaats aan de rechterkant van de threadbar (in afb..) Dwz motor bevindt zich weer de plank. (Zorg alleen nodig onderdelen voor Bevestig de motor aan het chassis.)

Ik begrijp het. Het is zinvoller nu. Hopelijk heb ik niet zet je door te veel problemen met het maken van de diagram. Ik zal je laten weten hoe het afloopt.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht toegevoegd om 19:40 ---------- Vorige bericht was op 19:29 ----------</span></span>
Nog een vraag, met behulp van het ontwerp dat u gemaakt, zal het schroefdraad bar uit te steken wanneer de lade gesloten is?

Als de lade beweegt naar links om en open de draadstang zal worden in de lade, stel dat de bovenstaande diagram is in gesloten positie en de voorkant is de linkerkant Alex

Ohhhh. Dat zou waarschijnlijk goed werken dan. Ik zal om het te proberen.

Als uw rack is vlot genoeg. Kunt u ervoor kiezen de draad ook. Ik bedoel de wol. Het zal snel worden vergeleken met draad bar systeem

Nog een vraag, de lade is vrij klein, welke maat motor goed zou werken openen en sluiten? Ik kocht een 9-18V DC motor van Radio Shack. Je denkt dat dit goed is of behoefte groter?

Ik heb geen idee van de benodigde mechanische berekeningen en zelfs als ik ze wist dat er ook te veel onbekende factoren, zoals hoe gemakkelijk de ladegeleiders, het gewicht, de draad stap per omwenteling, de motor Torgue etc. Het enige antwoord dat ik kan geven is om dit te proberen en kijken of het werkt, zo niet moet je een sterkere motor. Alex

Doe een kleine test. Neem een ​​moer en bout, dezelfde grootte je denkt te gebruiken. (Begin met 4 ... 5mm) Bevestig de bout van de motor as met een stuk plastic of rubber buis en kijken wat is de kracht motor kan geven via moer. Regards KAK

Hey weet je wat websites gearboxs verkopen voor kleine motoren?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back