DC-converter

S

sunknu

Guest
Hi all

Ik overweeg om de spanning het ontwerpen van een DC Converter de positieve spanning die kan omzetten naar negatief.Heeft iemand ideeën over de componets, schema's van IT, ... vv ..

Dank bij voorbaat

Sunknu

sunknu schreef:

Hi allIk overweeg om een DC Converter die de positieve spanning kan converteren naar negatieve spanning te ontwerpen.
Heeft iemand ideeën over de componets, schema's van IT, ... vv ..Dank bij voorbaatSunknu

Bedankt voor uw reacties, maar ik wil converteren naar DC hoogspanning.Ex van 180V aan-180V.Kunt u mij een ander vooraf?

Hoi,

Dit soort vragen maken me altijd spijt meer vragen vraag vooraf.Ik neem aan dat de positieve 180VDC je begint met een harde referentie die u niet kunt veranderen.Anders gewoon de positieve kant van deze spanning wordt verwezen naar GND en daar ga je een negatieve spanning op 180Vdc.Als dit geen optie is dan ..... hoeveel stroom heb je nodig?Welke regelgeving is van de-180VDC moeten binnen zijn.Welke van de efficiëntie heeft u nodig.Welke andere spanning of stroombronnen zijn availible.Line spanning?Wat

dfullmer

Als u niet nodig isolement, kunt u proberen een regulator te keren.Het werkt als een impuls, maar de spanning negatief is.Het is soms aangeduid als een bok-boost, hoewel ik persoonlijk niet eens met de naam.

Als je isolement, dan is een flyback is de manier om te gaan.De output kan vervolgens worden van een van beide polen, afhankelijk van hoe u verbinding maakt met de uitgang.

Hi

naar VVV: Bedankt voor je idee.Ik zal proberen.

naar dfullmer: Ik heb een stroombron.Ik heb een positieve energiebron en ik heb een negatieve voedingsbron.Maar ik ben niet goed in Power Conversion.Dus Kunt u mij meer details over.

Sorry sunknu,

Ik was een beetje druk, VVV is correct over de bok te stimuleren en de flyback.De bestanden zijn een paar circuit configuraties die u kunnen helpen beslissen.De link naar het boek is er een die kan helpen met de rest van de bouw als je eenmaal de beslissing.h ** p: / / rapidshare.de/files/32989892/Newnes_-_Power_Supply_Cookbook__2001_.pdfGroeten en Good luck

dfullmerps de scans zijn van Solid State Power Conversion Handbook door Ralph Tarter
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven

Kunt u, na de andere eisen, zoals uitgangsvermogen (of huidige), etc?

Hi!

Ik wil een 24V DC design-12V @ 5A-7A voeding) sluit een aantal elementen auto (12V tot vrachtwagen batterij (24V).Elke suggestie??

Bij voorbaat dank ...

Met vriendelijke groet,

togarha

Als je kunt leven met 4.4A, kunt u proberen de LT1074HV Lineair Tech http://www.linear.com/pc/productDetail.do?navId=H0, C1, C1003, C1042, C1032, C1064, P1006

Ze maken ook een 10A deel, de LTM4006HV http://www.linear.com/pc/productDetail.do?navId=H0, C1, C1003, C1042, C1032, C1064, P14856
Maar de laatste komt in een pakket dat het werk is moeilijker om met een home-based lab.

Ik heb alleen op voorwaarde dat deze banden, omdat deze onderdelen hebben interne swithces, waardoor ze gemakkelijk te gebruiken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back