Data Multiplexing gebruik triStates?

J

Joyee

Guest
Zoals we weten, gegevens multiplexing wordt vaak toegepast en twee belangrijkste uitvoeringsmethoden heersen in de FPGA van Xilinx, zeg Spartan.Ze zijn BUFT en de combinatie van MUX en LUT.

Maar in de praktijk, sommige expericense informeert ons dat BUFT niet aanbevolen vanwege de simulatie mismatch en slechtere prestaties.Ook alleen voor deze, Synplify vertaalt automatisch in een MUX poorten, ongeacht of het gebruik van 3-staten is opgegeven.
Altera ook verklaren dat ze geen ondersteuning voor interne tri-staat, maar gewoon emuleren door MUX.

Daarom, wat ik vraag me af is niemand heeft de succesvolle zaak voor het gebruik van interne tristate.Als iemand van betekenis heeft, kan hij of zij herinneren me waar moet worden besteed meer aandacht aan tijdens het gebruik.(Wat de tweede vraag, vraag ik me de details, behalve dat als een cyclus die alle afsluiten tri-state-poorten moet worden ingevoegd tussen een transactie en de andere).

Thanks in advance!

Joyee

Ik wil weten waarom dat je moet tri staat gebruiken om mux implementeren?

Ik probeer mijn ontwerpen implementeren door tri-state.Als alle mux kan worden uitgevoerd door LUT en LUT kan spelen betere prestaties dan tri-state, waarom heeft Xilinx bieden interne tri-state-poorten?

Gebruik tri staat, kan de bus meer rijdt fanout en is eenvoudig te implementeren.maar zoals we code schrijven, gebruiken we liever mux de uitvoering van de Disign.

HI,

I NEED 8 WAY Analog Multiplexers
WHO hebben en DOC?

THANKS
APSIM

Tristate verbruiken meer stroom, omdat zij niet kunnen worden in-en uit te schakelen op hetzelfde moment.Wanneer meer dan een is op hetzelfde moment ook al niet tijdelijk, kan er een pad van macht aan de grond die veel LOPEND aan de grond veroorzaken.

Eigenlijk, Intel bibliotheek maakt gebruik van analoge pass poort en een decoder te impliment mux.Bij de uitgang, hebben ze een paar van de feedback buffers op te laden houden van lekken en het voorkomen van lawaai ook.Deze configuratie wordt gebruikt in custome circuit design en houdt de gate tellen en het gebied tot een minimum.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back