Data and High Voltage scheidingsmodules

A

ahmad

Guest
Hallo iedereen,

Heb je enig weten allemaal hoe te injecteren en een afzonderlijke gegevens van een hoogspanningslijn?bijvoorbeeld als ik wil verzenden van gegevens via elektrische 110 Vac of 240VAC lijn.Hoe te injecteren in de gegevens en hoe de scheiding van de gegevens op het einde van de regel?Als er een literatuur over het beter is.

Bedankt

Dit is een zeer gevaarlijke operatie.Je hebt te gebruiken onderdelen beoordeeld voor hoofdbrandblusleidingen gebruik.Anders ben je straks met een brand of beschadiging van de elektronica of de exploitant.

In het algemeen kunt u gebruik serie condensatoren aan de lijn voor de data en klem op ferrietantenne op het lichtnet in de richting van de gegevens is niet te gaan.

Ik weet niet wat de "tradities" zijn maar ik wil gebruik maken van een High-Freq transformator in serie met een kleine condensator te voorkomen dat het verbranden van de transformator.
Condensator moeten worden berekend en wel zodanig dat het niet resonantiekringen met de transformator op AC lijn frequiency, dwz 60 of 50 Hz.
De AC-lijn is een lijn impedantie die moeten worden afgestemd met de getransformeerde impedantie van de output / input elektronisch apparaat.

Bedankt voor het idee maar ik moet blij Meer info ... vooral als schriftelijk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back