Data acquisitie

A

Amin82b

Guest
Ik moet weten hoe kan ik gebruiken "Data Acquisition Card" in matlab of een visuele programmering, zal ik bedank iedereen die kan mij helpen om mijn project

In Matlab is een gereedschapskist die precies doet wat je nodig hebt.Het heet het data-acquisitiesysteem gereedschapskist.
Over om dit te doen is de visuele programmering.de kaart te hebben DLL's die u kunt gebruiken.
Ik sugest controleren de kaart
van de cd.

Ik heb hetzelfde probleem.Ik kan geen interface met parallelle poort

Ik denk dat je moet veranderen de paarden en de overschakeling van Metlab tot LabView.
LabView7 zal gemakkelijk omgaan met uw problemen.
Zorg ervoor dat de data-aquisitie kaart die u selecteert HASE stuurprogramma's voor LabView.
Als u zich registreert met National Instruments zij product evaluatie beleid en moet je allegeable gratis evaluatie pakket.

Als u niet over de programmering van vaardigheden dan LabVIEW is het juiste pakket voor u, maar voor het kopen van een kaart moet u ervoor zorgen (door het lezen van de handleiding!) dat het kan worden aangesloten met LabVIEW.LabVIEW ook kunt gebruiken parallelle poort.Het heeft een zeer goede uitleg voor niet-programmeurs.

Hallo,for usb or rs232 port.

Ik wil bouwen 8 kanaals Data acquisitie Project
voor usb of rs232 poort.(kan gebruiken met RS232 naar USB converter).Ik wil alleen gebruik te maken van 1 MCU voor ADC en usart. Analoge ingangen alleen over 5kHz bandbreedte.die MCU stel je voor?En weet je alle open source-project?

Er zijn AVR en 51 familie van MCU's met ingebouwde USB-en 10 bit 8 kanaals ADC.u elk kanaal heeft ongeveer 5KHz bandbreedte? Als dat zo en je wilt reproduceren de golf vorm op de computer, RS-232 is niet een goede keuze.toch zou ik usb.de huidige versie van MCU deponds op andere factoren.hoe groot uw programma is,
hoeveel ram heb je nodig, doet MCU hebben andere banen, wat andere randapparatuur die u nodig hebt ...

Ik weet rs232 is niet goed.Ik denk dat usb programmering zal moeilijk.en eenvoudige berekening.Als 8 bit 11k bemonstering gebruikt,

11k x 8bit x 8 = 704kbaud genoeg?De seriële poort naar USB converter
is baudrate lijkt meer dan 704k.is er mis?

het moeilijkste deel van USB is bestuurder ontwikkeling.Heeft uw seriële-> USB hebben vooraf schriftelijke bestuurder of u van plan te ontwikkelen een jezelf?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back