DAC output Proportioneel ventiel - newbie

M

MKR

Guest
Hello All,
Ik ben de controle een Proportioneel ventiel van een DAC-uitgang.De Proportioneel ventiel spec.is 0-5V, 0-350mA en ze zijn lineair.

Ik heb een chauffeur, waar door de DAC uitgang is voer voor de bestuurder en de chauffeur de controle van de Proportioneel ventiel.Bijvoorbeeld: wanneer de DAC uitgang 3.2V de bestuurder moet de uitgang 3.2V aan de Proportioneel ventiel met de nodige stroom.

Kan iemand een suggestie geven.Please help.

bedankt

MKR

MKR,
Als de DAC is een voltage output type, je simly het aansluiten van een buffer-versterker met 350mA rijden mogelijkheid om de DAC spanning uitgang.Als de DAC is een stroomuitgang type, de buffer versterker kan worden gebruikt in de huidige conversie circuit spanning.Apex heeft een complete lijn van high power Op-Amps dat zou goed werken.Voor een actueel om Voltage Converter regeling, zie h ** p: / / focus.ti.com/lit/ml/sloa090/sloa090.pdf, para 18,9
.of
h ** p: / / legwww.epfl.ch / ~ decurnex/TP_Electronique_Master_1/Data_Sheets/AD7524.pdf
.
De meeste data sheets bevatten vergelijkbare circuits voor stroom naar spanning conversie.
Groeten,
Kral

Hello All,
Ik ben op zoek naar een buffer versterker / eenheid winst AMPLIFER dat werkt op 5V tot 12V en uitgangsstroom max. 750mA.De operatie spanning van 0 tot 5V en stroom 0mA tot 350mA.Een DAC zal rijden dit AMPLIFER.

Kan iemand wijzen als dit soort versterker beschikbaar is in de markt met model nr.:.

Ik zeer op prijs stellen u te helpen.

Bedankt

MKR

MKR,
Check out de Apex-website.

h ** p / / www.apexmicrotech.com / Mainsite / products / linear_overview.asp
Groeten,
Kral

Karl
Zal PA75CC, PA75CD, PA75CX van top voldoen aan de spec.Ik denk dat het dicht bij wat ik zoek.

Laat een bericht

Bedankt

MKR

MKR,
Ik denk dat het de PA75 zal werken.Heeft u een dubbele?Ik heb niet gekeken, maar ik vermoed dat Apex heeft iets dergelijks in een versterker.
Groeten,
Kral

Karl
Ik heb geen enkele met een enkel kanaal voor het bereik ben op zoek naar ten top.

Bedankt

MKR

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back