Daarom moeten we dummy weerstanden

J

jaylin

Guest
Hi guys,

Kan iemand mij vertellen waarom we dummy weerstanden?

Als ik wil goed-match R0 R1 en R0, moeten R1 enige afgestemd op R3.Welke kant is beter:
(a) dummy R3 R0 R1 dummy
(b) R3 dummy dummy R0 R1Groeten

Ik zal kiezen a.
Het is niet nodig om dummy tussen R3 en R0 zetten.R3 is de pop voor de R0 en R1.

Dummies zijn om soortgelijke operationele omgeving voor apparaten.
In de productie-proces, zijn er enkele varianten van masker en echings.
Dan is de lengte of breedte u te trekken voor een weerstand of zo kan variëren, zelfs voor een en dezelfde.
Ik denk dat het zou kunnen worden genoemd van een soort interne mismatch van apparaten.

30 jaar geleden was het de gangbare praktijk te brengen dummy weerstanden aan de buitenkant van weerstand netwerken.Deze waren er de productie van de doping gas turbulentie voordat het tot de echte weerstanden.

dummy worden gebruikt om niet toe te staan en geven overetching sam milieuconditie.

Voornamelijk dummies in staat zijn om dezelfde omgeving te creëren en de belangrijkste weerstand apparaten prtect van de U nder en meer dan ets processen in de productie steps.The pop moet van dezelfde breedte van de originele ontwerpen en spatiëring ook moeten worden hetzelfde als dat van de interne strip spatiëring.

Voorbeeld:

Als u zijn res van W = 3um en aantal strippen = 4 strippen, afstand = 0.3um.Then u behoefte aan een strook van 3 dummy weerstand um breedte plaats op de beide zijden. Anders kunt u een ring soort dummy plaats genaamd etch guard (volg de zelfde afstand en breedte).Dont vergeten aan te sluiten aan de grond in beide gevallen.
Beter gebruik eerste optie als u gespecificeerd.

groeten
vijay

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back