cycoloneII = SPARTAN3? eenvoudige q plz check it

M

manish12

Guest
Ik heb cycoloneII dev kit en ook enige ervaring over. maar nu, geen cycoloneII (ALTERA), ik heb om te werken aan SPARTAN3. Ik wil gewoon weten dat mijn alle eerdere prog zal draaien op deze nieuwe (SPARTAN3) kit of er is behoefte aan enkele wijzigingen. (Met uitzondering van de pin opdracht) dank je wel.

Nam de code is geschreven in een taal HDL, zal je - althans - moeten hercompileren voor de nieuwe architectuur. U kunt dit doen met behulp van ISE. Als u specifieke gebruikte IP, dan bent u in de problemen. U moet een passende functie voor de Spartan3 kit te vinden. En natuurlijk zal de beperkingen bestand (dat is de pin info) nodig om de nieuwe Archtecture te passen. Last but not least: Altera's Cyclone2 geeft geen gedistribueerd geheugen in hun architectuur en Spartan3 heeft SRL16. In het kort: de Archtecture van de Spartan3 studie en je zult merken dat sommige delen van je code kan worden overgezet, andere onderdelen niet. Daar begint het intelligent werk. Groet, L

Ik denk dat het eerste belangrijke deel voor u het apparaat, de architectuur te lezen tussen twee apparaten zorgvuldig. opzicht

dank u, ik ben niet met behulp van een ip hier. net, experiment over temp. het lezen en controleren met behulp van VHDL.

Wat bedoel je met geen Cyclone II? Dat deel is nog steeds beschikbaar Altera. Als u cant gebruik maken van de Cyclone II voor een of andere reden waarom geen gebruik van de Cyclone III? Porten dat zal veel gemakkelijker zijn dan migreren naar de Xilinx apparaat. E

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back