cy8c29466-24pxi - Hulp nodig op PSoC newbie

D

dhanraj_kmr

Guest
Hi to all, ik ben nieuw voor PSoC apparaat.Ik gebruik cy8c29466-24pxi.Zelfs ik heb geen tijd om alle registers en alle blokken te leren.Ik heb een project over het rijden 2 servo motoren.Ik ben met behulp van draadloze communicatie voor de afstandsbediening.Dus ik zou gebruiken UART voor het ontvangen van mijn prijst.Uit de gegevens over receiced UART mij zijn om te rijden de motoren links, rechts, vooruit en achteruit.wanneer ik de lof heb ik voor het genereren van PWM.Eigenlijk was ik bezig met een andere MC.Maar PSoC schijnt heb ik meer tijd dan wat ik verwacht besteden.Maar pls begrijp ik dit project af te ronden met in een week.
En nog twijfel zou ik lik op systeemniveau project dat het zo eenvoudig lijkt dan chip-niveau te gebruiken.Voor de input niveau er is geen UART input simulatie.Maar er sa PWM uitgang simulatie.Hoe kan ik gebruik maken van de juiste simulatie voor dit project.Wat zijn de inputs en outputs simulaties zijn nodig voor mijn project.Dus voor dit project i need uw volledige begeleiding tot ik duidelijk al mijn twijfels.Pls help me.Dont mind mijn fouten.

Thanks in advance.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back