CST vraag: weven & Slotline haven

W

whtu

Guest
Hoi,
Ik wil PLAATSELIJK toename mazen dichtheid van een deel van mijn structuur.Weet iemand hoe op te zetten?Ook heeft ieder zijn enige ervaring in het simuleren van een eenvoudige slotline?Is er enige empirische haven grootte voor slotline lijn?Thx!

Hi whtu,

aan de maas dichtheid op uw structuur, klik rechts muisknop te verhogen op het object in het object boom op uw recht om te kiezen maas eigendom.U kunt verfijnen mazen van een bepaald object daar.U kunt ook gebruik maken van dummy object (bijvoorbeeld een vacuüm) als er geen bezwaar exsit in de regio waar u het gaas te verfijnen.

Hope this help.

Sante,
Element7k
whtu wrote:

Hoi,

Ik wil PLAATSELIJK toename mazen dichtheid van een deel van mijn structuur.
Weet iemand hoe op te zetten?
Ook heeft ieder zijn enige ervaring in het simuleren van een eenvoudige slotline?
Is er enige empirische haven grootte voor slotline lijn?
Thx!

Voor de slotline poort die je moet berekenen meer modes en de juiste te selecteren.Sommige van de computer modi zal worden unphysical of TM enz..
Slotline modus zal hebben QTEM worden met elektrisch veld in de sleuf tussen de METALIZATION.

Rgz,

eirp

Hi Element7k,

wilt u uitleggen hoe u meer informatie maas dichtheid te verhogen?(Met behulp van dummy-object).indien de structuur een sterke paar tussen 4 parallelle dunne cilindrische draden heeft, wat kan ik doen?
Ook is het mogelijk om de dichtheid onder controle?

Thanks & Regards,
Yuen

Hi Yuen,

Ik denk dat in dit v5 staat zullen zijn om uw probleem op te lossen efficiënter.Meer gaas moet worden geplaatst rond de draden en als het kan, als er diëlektrische betrokken zijn, proberen ze dichter verschuiving met een factor 1/sqrt (epsr) (ik niet zeker ben van de afstand dus als dit verkeerd is iemand pls correct) .

Met betrekking tot de dummy object, zeg bijvoorbeeld heb je 2 parallelle draden en u wilt het gaas tussen hen te vergroten, heeft CST niet toe dat u om dat te doen als je alleen de maas dichtheid van een bepaald object te vergroten.(dwz draden) U kunt dit uitbreiden, maar soms voor onnodige maas cellen, dus hoe meer efficiënte manier is om een vacuüm en klik met de rechtermuisknop te vestigen op de maas eigenschappen veranderen.

Hoop dat dit helpt.

Sante,
Element7k

yuen_cityu wrote:

Hi Element7k,wilt u uitleggen hoe u meer informatie maas dichtheid te verhogen?
(Met behulp van dummy-object).
indien de structuur een sterke paar tussen 4 parallelle dunne cilindrische draden heeft, wat kan ik doen?

Ook is het mogelijk om de dichtheid onder controle?Thanks & Regards,

Yuen

open de mazen set up venster, selecteer specials ..knop, van de "verfijning" tab, verhoging van het aantal 'verfijnen PEC randen met een factor ". Het zal nuttig zijn om de nauwkeurigheid te vergroten.
Bedankt!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back